مقالات آیفون

انواع آیفون تصویری

انواع آیفون تصویری

نصب آیفون تصویری یکی از ملزومات هر ساختمان نوسازی محسوب می گردد. این روزها از نظر امنیتی بسیاری از مردم ترجیحشان نصب انواع آیفون های تصویری است. در این مقاله با معرفی انواع آیفون تصویری (تعریف ویکی پدیا) آنالوگ و دیجیتال شما را با مزیت های این دسته از تجهیزات الکترونیکی آشنا خواهیم کرد.

آیفون تصویری آنالوگ

یکی از انواع آیفون تصویری ، آیفون تصویری آنالوگ که همان مدل ساده است. این روزها به خاطر موضوع حفظ امنیت، خیلی از خانواده ها ترجیح می دهند با صرف هزینه ای در حدود 500 هزار تومان آیفون خود را به تصویری تغییر دهند. آیفون های تصویری همان قابلیت های آیفون صوتی را دارد به اضافه اینکه می توان با مدل تصویری آن، تصاویر ضبط شده توسط سیستم نظارتی کوچک آیفون را مشاهده کرد. امکانی که موجب بالابردن ضریب امنیت ساختمان می شود. علی الخصوص برای خانواده هایی که فرزند کوچکی در خانه دارند و نگران آن ها هستند.

نحوه راه اندازی آیفون تصویری

 آیفون تصویری آنالوگ معمولاً نیاز به یک متخصص راه اندازی دارد، هرچند که اگر شما کمی با مدارهای الکترونیکی آشنایی داشته باشید، خواهید توانست این مدل از آیفون تصویری را برای منزل خود نصب نمایید. در مورد آیفون های تصویری آنالوگ نکته حائز اهمیت انتخاب درست برند و نصب دقیق این نوع از آیفون ها است. اگر در هنگام نصب، سیم ورودی تصویر،سیم ورودی صدا و سیم های برق به خوبی نصب شوند، ارتباط بین تصویر و صدا با آیفون برقرار شده و فرمان باز شدن درب به درستی به مدار الکترونیکی موجود در قفل خانه منتقل می گردد.

آیفون تصویری آنالوگ مناسب آپارتمان های کم تراکم

شما معمولا بر روی هیچ برجی صفحه ای سراسر دکمه از آیفون آنالوگ را مشاهده نمی کنید. اما آپارتمان هایی که تا 5 طبقه هستند، می توانند از راه اندازی آیفون تصویری آنالوگ استفاده نمایند. اصولا آیفون آنالوگ یا دیجیتال تفاوت چندانی با هم ندارد به جز آنکه انواع آیفون تصویری آنالوگ در منازل تک طبقه یا آپارتمان های کم تراکم نصب و راه اندازی می شود ولی دیجیتالی ها مخصوص آپارتمان های بزرگ تر است.

انواع آیفون تصویری دیجیتال

یکی دیگر از انواع درباز کن ها ، آیفون تصویری دیجیتال است. همان طور که بیان شد برای آپارتمان های بزرگ نصب یک صفحه کلید با دکمه های فراوان چندان جالب و زیبا به نظر نمی آید. بنابراین آیفون هایی تحت عنوان دیجیتال به پیمانکاران ساختمان های بزرگ پیشنهاد می شود. در انواع آیفون تصویری دیجیتال شما یک صفحه نمایشگر دارید، صفحه ای که بر روی آن 9 شماره درج شده است. در پایین شماره ها علامت ستاره یا مربع تعبیه گشته است. هر شماره ای در این آپارتمان ها مختص به یک واحد به خصوص است.

با شماره گیری واحد مورد نظر و زدن دکمه ستاره شما به آیفون خانه مورد نظرتان وصل می شوید. از مزیت های مهم دیگر آیفون های تصویری دیجیتال، امکان ارتباط با واحد نگهبانی با گرفتن یک شماره خاص است.معمولا کلید صفر ستاره، مراجع کننده را به واحد نگهبانی متصل خواهد کرد. در آیفون تصویری دیجیتال دیگر اشتباه در برقراری ارتباط با واحدها پیش نخواهد آمد و حتی بالا تر از آن می توان از یک واحد به واحد دیگر از داخل خانه ها ارتباط گرفت. دیگر خدمات رهاورد نیرو : نصب دوربین مداربسته ، نصب دزدگیر اماکن ، نصب اعلام حریق و هوشمند سازی ساختمان

مزیت های استفاده از انواع آیفون تصویری دیجیتال

از مهم ترین مزیت های استفاده از انواع آیفون تصویری دیجیتال امکان ضبط صدا و تصویر افراد است . این روزها آیفون های تصویری مجهز به کارت حافظه شده اند حتی برخی از آن ها قابلیت نصب کارت حافظه جانبی را نیز پیدا نموده اند. اگر می خواهید که امنیت منزل خود را بالاتر ببرید، توصیه ما اتصال امکانات و قابلیت های سیستم های آیفون تصویری و شبکه های سیستم نظارتی است.

شما از این طریق می توانید از دستگاه تعبیه شده بر روی آیفون تصویری استفاده کنید و همزمان با سایر سیستم نظارتی ، ساختمان خود را رصد نمایید. امکان اتصال سیستم نمایش تصاویر بر روی نرم افزارهای گوشی تلفن همراه و یا مخابره تصاویر به صورت آنلاین از قابلیت های مهم آیفون های تصویری نسل جدید است.

انواع آیفون تصویری

ضبط تصاویر و فیلم توسط انواع آیفون تصویری

آیفون های تصویری می توانند که تصاویر و فیلم های مجموعه شما را ضبط نمایند. به همین منظور توصیه می کنیم که مرتب حافظه ساختمان را چک نمایید. معمولا حافظه متصل به سیستم تا یک دوره زمانی خاص پر می شود و بعد از آن تصاویر دیگر قابلیت ضبط ندارند، مگر آنکه سیستم به طور خودکار فیلم های قبلی را پاک کرده و فیلم های جدید را جایگزین آن ها کند. یکی از پارامترهای تعیین کننده قیمت انواع مختلف آیفون ها براساس همین قابلیت ضبط و مدت زمان ضبط آن ها است.

اگر می خواهید که مدت زمان زیادی فیلم ها بر روی سیستم آیفون شما باقی بماند، حتما از حافظه جانبی دستگاه استفاده کنید. به جز قابلیت ضبط تصویر یک آیفون تصویری خوب صدا را نیز با وضوح بالا ضبط می کند معمولا این فرآیند بعد از برقراری تماس با واحد انجام می گیرد.

تصاویر ضبط شده در آن هر واحد جداگانه قابل بررسی است و مدیران ساختمان و نگهبانی هر زمان از شبانه روز می توانند از آن تصاویر استفاده کنند. ضمنا با هر بار فشردن دکمه زنگ در آیفون تصویری یک عکس از مراجعه کننده گرفته می شود، عکس هایی که بسته به نوع حافظه آیفون تصویری قابل پیگیری و ذخیره سازی هستند.

توجه : به آن دسته از عزیزانی که قصد خرید دوربین مدار بسته و یا دیگر سیستم های ایمن سازی ساختمان مانند خرید دزدگیر اماکن را دارند؛ قبل از خرید، متن راهنمای صفحات این محصولات را به دقت بخوانید تا بهتر بتوانید در مورد انتخاب مدل مناسب دستگاه یا اعلان سرقت و تجهیزات آن ها تصمیم بگیرید.

دیگر امکانات انواع آیفون تصویری

از دیگر امکانات این درب باز کن ها می توان به نمایش دما بیرون، تغییر ملودی زنگ خانه، نشان دادن ساعت و تاریخ و سایر امکانات مشابه اشاره کرد.
انواع آیفون تصویری با توجه به قیمت مناسبی که دارند، جایگزین مناسبی برای آیفون های نسل قبلی محسوب می گردند. بنابراین تنها با هزینه ای در حدود یک میلیون تومان می توان بهترین آیفون تصویری را برای خانه نصب و راه اندازی کرد و سیستم مدیریت ساختمان ، خود را ارتقا دهید. وسیله ای که امنیت خانه را بیشتر از گذشته برای صاحب خانه تامین می کند.

لازم به ذکر است که نصب اصولی این سیستم ها و استفاده از با کیفیت ترین محصولات مهمترین فاکتور در نصب انواع آیفون تصویری است که شرکت رهاورد نیرو با جذب و سرمایه گذاری بر روی نیروهای تحصیل کرده و متخصص و استفاده از بهترین محصولات توانسه رضایت مشتریان عزیز خود را در زمینه  به دست آورد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *