نصب دزدگیر اماکن

نصب دزدگیر اماکن و منازل یا سیستم اعلام سرقت یکی از ابزارهای امنیتی برای هر سازمانی بسیار ضرورت دارد.

سیستم اعلام سرقت تلفنی یکی از کاربردی ترین تجهیزات امنیتی می باشد که بدون شک جایگزینی در حال حاضر برای آن وجود ندارد. سیستم اعلام سرقت با ترکیب شدن با دوربین نظارتی یک سیستم امنیتی کامل را تشکیل می دهد که نحوه کار آن به این صورت است که در زمان سرقت، سنسورهای دستگاه با تشخیص حرکت در محیط باعث فعال شدن پنل مرکزی و نهایتا تلفن کننده می شوند. تلفن کننده بلافاصله با صاحب سازمان تماس حاصل کرده و در صورتی که مکان مورد نظر مجهز به دوربین باشد این شخص خواهد توانست با استفاده از امکان انتقال تصویر از راه دور با گوشی موبایل سازمان خود را چک کرده و نهایتا در صورت خطر با پلیس تماس حاصل نماید.

مراحل نصب دزدگیر اماکن

1

بازدید از مکان

نیاز است تا برای نصب درست و آماده سازی نقشه طبق استانداردهای سازمان نظام مهندسی، کارشناسان ما از محل شما برای نصب دزدگیر اماکن بازدید کنند.

2

خرید اجناس و پرداخت وجه

شیوه پرداخت هزینه پروژه به صورت درصدی می باشد ، 20 درصد از مبلغ پروژه ابتدای قرارداد ، 50 درصد در زمان آغاز پروژه و 30 درصد دیگر را با اتمام کار مشتری پرداخت خواهد کرد.

3

تعیین وقت انجام پروژه

شرکت رهاورد نیرو مهرگان با بکارگیری کادری مجرب از تکنسین های با تجربه در کمترین زمان ممکن پروژه های شما را انجام خواهد داد.

هزینه نصب دزدگیر اماکن

  • هزینه نصب و راه اندازی پنل دزدگیر 350 هزار تومان
  • هزینه نصب سنسور های دزدگیر 40 هزار تومان

درخواست خدمات نصب دزدگیر اماکن

کاربرگرامی با تکمیل فرم میتوانید درخواست مشاوره و یا خدمات خود را ثبت نمایید ، کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

چرا انتخاب رهاورد نیرو؟

1

گارانتی محصول

ارائه گارانتی و پشتیبانی نامحدود
2

کیفیت و قیمت

تضمین بهترین کیفیت و قیمت بازار
3

استفاده از برترین کارشناسان

استفاده از برترین کارشناسان و تجهیزات روز
4

خرید مستقیم

خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت
5

کوتاهترین زمان

انجام پروژه در کمترین زمان

برندهایی که توسط شرکت رهاورد نیرو استفاده شده و در پیش فاکتور به مشتری عرضه می شوند همگی دارای کیفیت و گارانتی معتبری هستند.

بهترین انتخاب برای نصب دزدگیر اماکن یک سیستم کامل اعلام سرقت دزدگیرهای اماکن با تلفن کننده سیم کارتی هستند چون از نظر امنیت کارایی و امکانات بسیار قوی تر از دو نمونه دیگر هستند.

با استفاده از ارسال پیامک و نرم افزارهای Android و IOS که در هنگام خرید و پس از نصب دزدگیر اماکن آموزش کامل آنها به شما داده می شود می توانید دزدگیر را از راه دور خاموش و روشن کنید، به صدای محیطی که دزدگیر در آنجا نصب شده گوش کنید، صدای خودتان را در محیط پخش کنید، و با استفاده از رله های قابل فعال شدن از راه دور چراغ هایی را خاموش و روشن کنید یا حتی با نصب تجهیزاتی مرتبط، گلدان ها را آبیاری کنید.

این سیستم ها دارای مدارت الکترونیکی هستند و رخداد خطاهایی با توجه به نویزهای محیط پیرامون نصب، امری اجتناب ناپذیر است ولی با نصب اصولی و رعایت استانداردهای نصب در هنگام نصب دزدگیر منزل تا حد بسیار بسیار قابل توجهی این خطا را می توان کاهش داد و حتی به صفر رساند.

بله. تمامی اجناس عرضه شده و خدمات انجام شده توسط شرکت رهاورد نیرو 10 سال خدمات پس از فروش و نصب دارند.

تمامی دستگاه های ضبط تصویر این شرکت هر دو قابلیت را به شما می دهند و می توانید تصاویر را هم بر روی موبایل و هم کامپیوتر داشته باشید.

محصولات رهاورد نیرو

دوربین مدار بسته

در طول روز هزاران سرقت و دزدی از اماکن ، پارکینگ منزل و مغازه در حال رخ دادن است که با نصب دزدگیر می توان از این قبیل دزدی ها جلوگیری کرد . رهاورد نیرو علاوه بر فروش سیستم اعلام سرقت ، خدمات نصب دزدگیر اماکن و سیستم اعلام سرقت منزل را با بهترین نیرو و نصاب های با تجربه انجام می دهد.

سیستم اعلام سرقت اماکن ، سیستم اعلام سرقت منزل و پارکینگ و … یکی از مهمترین و کاربردی ترین سیستم هایی هستند که جهت تضمین مال و جان افراد در یک ساختمان ، پارکینگ ، مغازه و … راه اندازی می شوند یا سیستم اعلام سرقت یک سیستم امنیتی برای اطلاع رسانی و جلوگیری از ورود غیر مجاز به سازمان ها است.

خدمات نصب دزدگیر اماکن

عملکرد این سیستم به گونه ای است که در زمان فعال بودن، با رصد محیط با استفاده از سنسورهای مختلف، حرکت یا ورود غیر مجاز را تشخیص داده و آن را به صورت آلارم صوتی یا تماس تلفنی به صاحبین سازمان اعلام می کند. نصب دزدگیر اماکن در بانک ها، گویای کاربردی بودن و مطمئن بودن آن ها می باشد.

خدمات نصب دزدگیر اماکن ( نصب دزدگیر منزل ، نصب دزدگیر خانه ) در رهاورد نیرو توسط تیم مجرب و حرفه ای صورت می گیرد . از مزایای تیم رهاورد نیرو می توان به مشاوره رایگان تخصصی و پشتیبانی اشاره کرد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

قیمت نصب دزدگیر اماکن چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت نصب دزدگیر اماکن همین الان با شماره تلفن رهاورد نیرو تماس بگیرید یا به صفحه فروشگاه مراجعه کنید. شماره تماس: 0216676200 . ساعت کاری از ساعت 9 الی 17 می باشد.

دزدگیر اماکن

اجزای تشکیل دهنده دزدگیر

پنل مرکزی در نصب دزدگیر اماکن

یکی از مهمترین قسمت ها در دزدگیر منازل و اماکن ، پنل مرکزی دزدگیر می باشد. این پنل یا مرکز کنترل در حقیقت مغز فرمان دهنده سیستم اعلام سرقت می باشد. تمامی تجهیزات تشخیص دهنده و اعلام کننده هشدار بر روی این پنل نصب می شوند و همچنین فرمان تماس تلفنی نیز توسط پنل مرکزی به تلفن کننده ها صادر می گردد.

چشمی ها در نصب دزدگیر اماکن

یکی از ابزارهای مهم در فرآیند نصب دزدگیر ، چشمی می باشد. این ابزار با تشخیص حرکت در محیط تحت شعاع دید خود، فرمان وجود خطر را به پنل مرکزی اعلام می کند همچنین این چشمی ها در انواع سیمی و بی سیم تولید می شوند که حساسیت و برد آنها متغیر می باشد.

PIR در چشمی دزدگیر چیست؟

PIR در فرآیند راه اندازی دزدگیر اماکن مخفف Passive Infrared Sensor است. در توضیح این عبارت باید گفت که چشمی ها از خود انرژی ساطع نمی کنند و تنها اشعه های مادون قرمز را دریافت خواهند کرد. تشخیص این اشعه ها و به دنبال آن مشخص نمودن حضور انسان در محیط از مهم ترین کاربردهای این دسته از چشمی ها است. این چشمی ها در فرآیند نصب دزدگیر منزل ،در ادامه امواج الکترونیک را صادر و مرکز کنترل را وادار به واکنش می کنند.

مگنت در نصب دزدگیر اماکن

مگنت ها که به صورت بی سیم یا با سیم موجود هستند، در بین درب ها و پنجره ها نصب می شود و در هنگام باز شدن درب و پنجره ها عمل کرده و ابزاری برای ارسال فرمان خطر به پنل مرکزی در فرآیند نصب دزدگیر منزلبه کار می رود.

شوک سنسور در نصب دزدگیر اماکن

این سنسور بر روی شیشه ها نصب می شود و با تشخیص لرزش و شکست شیشه فعال می شود و فرمان خطر را به پنل مرکزی اعلام می کند. شوک سنسورهایی که دردزدگیر منازل و اماکن مورد استفاده قرار میگیرند، به دو دسته تک مرحله ای و دو مرحله ای تقسیم بندی می شوند.

پدال در نصب دزدگیر منازل

پدال نیز نوعی ابزار برای ارسال هشدار به پنل مرکزی است؛ با این تفاوت که پدال ها به صورت دستی فعال می شوند. پدال ها در فرآیند نصب دزدگیر اماکن ، در بانک ها و طلا فروشی ها بسیار کاربردی هستند.

تلفن کننده در نصب دزدگیر منزل

در فرآیند نصب دزدگیر منزل به روش نوین استفاده از پیام رسان و تلفن کننده امری حیاتی محسوب می شود. این تلفن کننده در دو نوع خط ثابت و سیم کارتی تولید می شوند. این سیستم با فعال شدن پنل مرکزی توسط وسایل تشخیص یا اعلام هشدار با صاحبین سازمان تماس تلفنی برقرار نموده و پیشنهاد می شود به عنوان ابزاری بسیار کاربردی در کنار پنل مرکزی نصب گردند.

دزدگیر تلفن کننده

اسپیکر در نصب دزدگیر اماکن

برای اعلام هشدار به صورت صوتی در فرآیند نصب دزدگیر منازل از اسپیکر استفاده می شود. این وسیله شکلی مانند بلندگوهای قدیمی دارد و صدای زیادی را در هنگام عملکرد تولید می کند.

ریموت کنترل دزدگیر منازل

بدیهی ترین قطعه در نصب دزدگیر، ریموت کنترل است. از ریموت کنترل جهت فعال و غیرفعال نمودن سیستم اعلام سرقت استفاده می شود. یعنی اگر شما در منزل نباشید و آژیر دزدگیر اماکن به صدا در آید، شما به کمک ریموت کنترل می توانید صدای دزدگیر را قطع کنید.

کدام دزدگیر اماکن بهتر است؟

سیستم های اعلام سرقت در مدل های مختلفی از جمله سیستم اعلام سرقت معمولی، دزدگیر منازل با تلفن کننده خط شهری و دزدگیر اماکن با تلفن کننده سیم کارتی ساخته می شوند که در ادامه به توضیح هر کدام و مزایا و معایب آنها خواهیم پرداخت.

نصب دزدگیر خانه

نصب سیستم اعلام سرقت معمولی یا بدون تلفن کننده

سیستم اعلام سرقت معمولی

این سیستم تنها با صدای اسپیکر اطلاع رسانی خواهد کرد و تنها افراد محیط پیرامون سازمان متوجه آلارم صوتی خواهند شد و هیچگونه تماسی برقرار نمی شود.

مزایا 

قیمت پایین

معایب

عدم اطلاع رسانی به صورت تماس تلفنی و SMS

نصب دزدگیر منازل با تلفن کننده خط شهری

نصب و راه اندازی دزدگیر در این سیستم به دلیل برقراری تماس تلفنی نسبت به نوع قبلی منطقی تر می باشد این سیستم بلافاصله پس از فعال شدن با استفاده از تلفن کننده و خط شهری با شماره های داخل حافظه تماس میگیرد.

مزایا

قیمت نسبتا مناسب، استفاده از تلفن کننده خط شهری

معایب 

با قطع تلفن توسط سارقین تماس تلفنی این سیستم از کار خواهد افتاد، عدم اطلاع رسانی به صورت پیامک

نصب دزدگیر اماکن با تلفن کننده سیم کارتی

با نصب این نوع سیستم اعلام سرقت خیالی آسوده داشته باشید چون این سیستم ها مجهز به تلفن کننده سیم کارتی هستند که خود بسیار کاربردی است و از سطح امنیتی بالایی برخوردار است معمولا در نصب دزدگیر منازل و اماکن با تلفن کننده سیم کارتی تماس تلفنی در این سیستم ها از طریق خط شهری نیز انجام می شود پس در این دزدگیرها علاوه بر ارسال SMS ما تماس از دو طریق خواهیم داشت (خط شهری و سیم کارت).

مزایا 

امکان ارتباط از طریق سیم کارت، امکان کنترل از راه دور، امنیت بسیار بالا

معایب 

قیمت بالا

نصب دزدگیر اماکن سیمکارتی

✔️ نتیجه گیری

بهترین دزدگیر از نظر کارایی دزدگیرهای مجهز به تلفن کننده سیم کارتی هستند. علت آن کامل بودن سیستم امنیتی این دزدگیرها در زمان سرقت و امکان کنترل از راه دور با استفاده از نرم افزار و پیامک می باشد.

معمولا سارقین در بدو ورود به محیط، برق و تلفن را از بیرون قطع می کنند. دزدگیرهای سیم کارتی مجهز به باتری پشتیبان هستند و این موضوع باعث می شود که در صورت قطع برق در کارکرد آن ها خللی وارد نشود. اما در هنگام قطع تلفن دزدگیر نوع دوم (دزدگیر با تلفن کننده خط شهری)، سیستم اعلام سرقت یاد شده عملا امکان تماس با محیط بیرون را از طریق خط شهری ندارد. به همین دلیل دزدگیرهای سیم کارتی بهترین کارایی را در این شرایط دارند.

بهترین دزدگیر اماکن سیم کارتی کدام است؟

تمامی برندهای موجود در بازار ایران تقریبا کارایی مورد قبولی را دارند؛ اما از بهترین برندهای تولید کننده دزدگیر اماکن به برندهای دزدگیر فایروال Firewall، دزدگیر کلاسیکclassic و فایو استار Five star می توان اشاره نمود. شرکت رهاورد نیرو دارای نمایندگی از این شرکت ها بوده و می توانید برای خرید دزدگیر اماکن به فروشگاه وبسایت مراجعه کنید.

دزدگیر اماکن از هر نوع و برندی که باشد، در نصب آن باید نکاتی را رعایت کرد که از جمله مهمترین این موارد می توان به دیده نشدن سیم کشی دزدگیر اشاره کرد.

برای دیده نشدن سیم کشی دزدگیر چه راهکاری دارید؟

بسیاری از مشتریان این سوال را مطرح می کنند و در جواب باید گفت امروزه با ورود چشمی های بی سیم، دیگر نیازی به سیم کشی روکار نیست؛ پس نگران ظاهر کار نباشید. علاوه بر آن، نصابان ما به صورت حرفه ای، تمیز ترین و استانداردترین کار را به شما تحویل خواهند داد.

4 دیدگاه در “نصب دزدگیر اماکن

  1. امیرمحمد گفت:

    بسیار عالی

  2. Bahram گفت:

    خدماتتون بسیار عالی بود مرسی از شما

  3. امیر محمد گفت:

    سلام. بعد از پر کردن فرم درخواست نصب دزدگیر اماکن ،چقدر زمان میبره تا همکاران شما پیگیری و نصب کنند ؟ 

    1. پشتیبان گفت:

      تکنسین های رهاورد نیرو در مدت زمان کمتر از 24 ساعت بعد از ثبت سفارش شما، به محل مراجعه خواهند کرد و در حدود 1 ساعت سیستم اعلام سرقت شما را نصب و تحویل خواهند داد. فرم ثبت سفارش در همین صفحه موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *