نصب آیفون تصویری

نصب آیفون تصویری ، اقدامی ضروری برای بالا بردن امنیت ساختمان

آیفون های تصویری با استفاده از دوربین روی پنل جلوی درب و مانیتور روی گوشی ها تصاویر تردد ساختمان را نشان می دهند

حریم خصوصی امن برای همه دارای اهمیت است. زیرا در فضای امن افراد حس بهتری دارند و می توانند با آرامش خیال بیشتر به زندگی و فعالیت بپردازند. اهمیت حریم خصوصی در منازل و ساختمان های مختلف باعث شده تا از گذشته تا کنون سیستم های مختلفی جهت کنترل ورود و خروج افراد غریبه به داخل ساختمان مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از زنگ، از جمله ابتدایی ترین ابزارها جهت اجازه ورود به خانه ها بود. پس از آن آیفون های صوتی و در نهایت آیفون های تصویری با برخورداری از امکانات مختلف وارد صنعت ساختمان شده و رفاه و امنیت بیشتری را برای ساکنین فراهم نموده اند. اما دلیل نامگذاری آیفون های تصویری، استفاده از فناوری ویدئویی است که در آنها به کار رفته است و باعث می شود تا تصویر فردی که پشت درب است توسط صاحبخانه قابل رویت باشد.

مراحل نصب آیفون تصویری

1

بازدید از مکان

نیاز است تا برای نصب درست و آماده سازی نقشه طبق استانداردهای سازمان نظام مهندسی، کارشناسان ما از محل شما برای نصب آیفون تصویری بازدید کنند.

2

خرید اجناس و پرداخت وجه

شیوه پرداخت هزینه پروژه به صورت درصدی می باشد ، 20 درصد از مبلغ پروژه ابتدای قرارداد ، 50 درصد در زمان آغاز پروژه و 30 درصد دیگر را با اتمام کار مشتری پرداخت خواهد کرد.

3

تعیین وقت انجام پروژه

شرکت رهاورد نیرو مهرگان با بکارگیری کادری مجرب از تکنسین های با تجربه در کمترین زمان ممکن پروژه های شما را انجام خواهد داد.

نظرات مشتریان

درخواست خدمات نصب آیفون تصویری

کاربرگرامی با تکمیل فرم میتوانید درخواست مشاوره و یا خدمات خود را ثبت نمایید ، کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود

[gravityform id="12" title="true"]

چرا انتخاب رهاورد نیرو؟

1

گارانتی محصول

ارائه گارانتی و پشتیبانی نامحدود
2

کیفیت و قیمت

تضمین بهترین کیفیت و قیمت بازار
3

استفاده از برترین کارشناسان

استفاده از برترین کارشناسان و تجهیزات روز
4

خرید مستقیم

خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت
5

کوتاهترین زمان

انجام پروژه در کمترین زمان

برندهایی که توسط شرکت رهاورد نیرو استفاده شده و پپیش فاکتور به مشتری عرضه می شوند؛ همگی دارای کیفیت و گارانتی معتبری هستند.

یعنی اینکه شما می توانید با نصب نرم افزار مخصوص آیفون تصویری، به راحتی از راه دور آیفون را کنترل کنید و درب را برای میهمان ها باز کنید.

خیر. ولی در زمان خرید می توانید آیفون هایی که دوربین های قوی تری دارند را خرید کنید.

منظور از حالت کنفرانس در آیفون تصویری این است که شما می توانید در لحظه با همسایه ها و یا اتاق نگهبانی از طریق گوشی آیفون به صورت همزمان صحبت کنید.

بله. تمامی اجناس عرضه شده و خدمات انجام شده توسط شرکت رهاورد نیرو 10 سال خدمات پس از فروش و نصب دارند.

محصولات رهاورد نیرو

دوربین مدار بسته

جدیدترین مطالب آیفون تصویری

نصب آیفون تصویری و اطلاعات کلی در مورد

در ادامه به مهم ترین نکاتی که باید در مورد نصب آیفون تصویری در ساختمان مسکونی ، تجاری یا اداری مورد نظر خود بدانید، اشاره خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

اهمیت نصب آیفون تصویری

برای نصب آیفون تصویری نیاز است تا اجزای مختلف آن تهیه شده و توسط نصاب آیفون تصویری که در این کار دارای مهارت است، سیم کشی و نصب آن انجام گیرد. از جمله اجزای به کار رفته در این آیفون ها می توان به پنل جلوی درب، گوشی صوتی آیفون، مانیتور، ترانس، درب بازکن و سوئیچرها اشاره کرد. امروزه آیفون های تصویری متنوعی در بازار وجود دارند که امکانات مختلفی را در اختیار مشتریان قرار می دهند و قادر به تامین امنیت بالایی هستند.

ویژگی های آیفون های تصویری

آیفون های تصویری دارای قابلیت های مختلفی هستند که مشتری با توجه به نیاز و بودجه خود، ممکن است اقدام به خرید انواع آن با ویژگی های متفاوت بپردازد. اما از جمله مهم ترین ویژگی هایی که می توان در آیفون های تصویری مشاهده کرد، شامل موارد زیر می گردد:

  • قابلیت ثبت تصویر و ذخیره عکس مراجعه کننده
  • قابلیت ضبط و ذخیره فیلم از مکالمه تصویری
  • دارای کیفیت مناسب صفحه نمایش
  • برخورداری از اندازه مناسب صفحه نمایش
  • قابلیت تصویربرداری به صورت رنگی و سیاه و سفید
  • امکان گرفتن عکس از مراجعه کننده
  • امکان استفاده از حافظه و ذخیره تصاویر و ویدئوها
  • امکان ورود و خروج افراد تعیین شده به صورت هوشمند
  • امکان برقراری ارتباط بین واحد ها

علاوه بر ویژگی های ذکر شده، ویژگی هایی مانند ضد آب بودن، امکان نصب توکار، قابلیت اتصال به سیستم های نظارتی ساختمان، برخورداری از تقویم و ساعت و بسیاری از موارد دیگر، از جمله آپشن هایی است که در هنگام خرید و نصب آیفون تصویری می توان آنها را مورد توجه قرار داد.

نحوه نصب آیفون تصویری

افرادی که قصد نصب آیفون تصویری را دارند باید در رابطه با برق ساختمان اطلاعات و دانش کافی داشته باشند. مراحل نصب آیفون تصویری شامل نصب کردن پنل داخلی، نصب پنل خارجی، نصب منبع تغذیه، نصب درب باز کن و سیم کشی است که هر یک از این مراحل باید با دقت بالایی صورت گیرد و اصول و استانداردهای مربوط به آن رعایت گردد.

در نصب این آیفون ها اولین کار بررسی نقشه سیم کشی ساختمان است و ممکن است نصب آیفون تصویری با سیم کشی قدیمی یا جدید انجام گیرد. پس از آن باید باتری آیفون را با استفاده از کابل شارژ ی که دارد شارژ نموده و در ادامه دستگاه را به اینترنت متصل نمایید. قابلیت اتصال به وایفای در تعدادی از آیفون های هوشمند وجود دارد و از این طریق می توان درب را از راه دور برای مراجعه کننده باز نمود. بعد از آن باید سیم کشی پنل داخلی و خارجی با دقت انجام گرفته و تنظیمات برنامه آیفون به دقت انجام گیرد.

برای نصب آیفون تصویری، مکان نصب پنل خارجی اهمیت بسیاری داشته و باید بر طبق اصول و قوانینی انجام گیرد. ارتفاع نصب آیفون از زمین باید 145 سانتی متر بوده و از این مقدار کمتر یا بیشتر نباشد. ارتفاع استاندارد پنل داخلی نیز 145 سانتی متر از زمین است. کابل های به کار رفته در نصب آیفون تصویری نیز در دو قطر 0.4 و 0.6 میلی متر وجود دارند که نصاب حرفه ای تشخیص می دهد که کدام نوع کابل برای ساختمان مورد نظر، مناسب تر است.

نصب آیفون های تصویری هوشمند

امروزه استفاده از انواع آیفون های تصویری هوشمند در بسیاری از ساختمان ها متداول شده است. این آیفون ها از جدیدترین تکنولوژی ها در ساخت خود بهره می برند و عملکردی کاملا هوشمند دارند. این نوع از آیفون ها معمولا به صورت آیفون تصویری لمسی بوده و استفاده راحتی دارند. در این نوع از آیفون ها می توان با استفاده کارت های مغناطیسی و یا استفاده از اثر انگشت و رمز ورود، وارد ساختمان شد. همچنین این آیفون ها قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند را داشته و امکان کنترل ورود و خروج از طریق موبایل نیز امکان پذیر خواهد بود. امکان انتقال تصویر از یک مانیتور به مانیتور دیگر در ساختمان در آیفون های هوشمند امکان پذیر است و می توان زنگ آیفون را به صورت دلخواه زمان بندی نموده تا در مواقع نیاز خاموش یا روشن گردد.

رهاورد نیرو از تکنسین ها و نصاب های حرفه ای خود استفاده می کند تا در کنار نصب آیفون تصویری ، نصب دوربین مدار بسته ، نصب دزدگیر اماکن ، نصب تلفن سانترال ، نصب جک برقی و … را با کیفیتی بالا و در زمانی کوتاه انجام دهد. این افراد آموزش نصب آیفون تصویری چند طبقه را دیده اند و می توانند اقدام به نصب انواع آیفون های تصویری در آپارتمان ها و مجتمع های مختلف نمایند.

قیمت نصب آیفون تصویری

هزینه نصب آیفون تصویری بسته به این که ساختمان مورد نظر دارای چند طبقه و واحد باشد و همچنین نوع دستگاه، متفاوت است. نیاز است تا نصاب آیفون، مسیر سیم کشی را به گونه ای انتخاب نماید که نیاز به کمترین میزان سیم باشد تا در هزینه ها تا حدی صرفه جویی گردد.

برندهای مختلفی از آیفون در بازار وجود دارد و قیمت آیفون های تصویری تا حد زیادی به برند و کیفیت آن بستگی دارد. با توجه به این که آیفون وسیله ای امنیتی است که باید سال ها در ساختمان کار کند، نیاز است تا جنسی را انتخاب نمود که مقاومت بالایی در مقابل آب و ضربه داشته و در سال های طولانی دچار مشکل نشود. قطعا آیفون تصویری ایرانی دارای قیمت پایین تری نسبت به برندهای خارجی است. البته امروزه شرکت های ایرانی تولید کننده آیفون های صوتی و تصویری، کیفیت بالایی از محصولات را ارائه می دهند و محصولات آنها قابل مقایسه با انواع خارجی آنها است.

برندهای معروف آیفون تصویری

هوشمندسازی ساختمان ها منجر به ایجاد تغییرات اساسی در زندگی افراد شده است. کنترل عبور و مرور افراد در ساختمان ها از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و از جمله مواردی است که برای تامین امنیت باید به آن توجه نمود. آیفون تصویری می تواند در این رابطه کمک بسیاری نماید. البته امروزه آیفون های تصویری به لطف وجود تکنولوژی های مختلف، تنها به باز کردن درب نمی پردازند و با استفاده از آنها می توان به ضبط کردن صدا، تصویر و ذخیره این موارد پرداخت. بسیاری از مدل هایی که در بازار وجود دارد به صورت هوشمند طراحی شده اند و امکان کنترل کردن آن از راه دور امکان پذیر است.

برندهای متنوعی از آیفون تصویری توسط شرکت های مختلف طراحی و تولید می شود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

آشنایی با برندهای مختلف آیفون تصویری

برندهای خارجی و ایرانی مختلفی از آیفون هایی تصویری وجود دارد که هر یک به ارائه ویژگی های متنوعی می پردازند و کیفیت های مختلفی را ارائه می دهند. از جمله برندهای معروف در این زمینه شامل موارد زیر می گردد:

  • آیفون تصویری کوماکس

این برند از آیفون توسط یک شرکت کره ای تولید می شود و از جمله برندهای محبوب دنیا در این زمینه به شمار می رود. تنوع محصولات کوماکس در بازار بسیار زیاد است و امکانات و ویژگی های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین نصب ساده این آیفون ها آنها را به یکی از برندهای پرطرفدار تبدیل کرده است. اما از جمله معایب این برند می توان به استفاده از سیستم چهار سیمه و کیفیت برد و صدای ضعیف در محصولات چینی آن اشاره کرد.

  • آیفون تصویری سوزوکی

سوزوکی نیز از جمله برندهای ژاپنی آیفون تصویری است که با توجه به وجود نمایندگی آن در ایران، در بازارهای کشور ما به چشم می خورد. کیفیت بالا در طراحی و ساخت این آیفون ها باعث شده تا قیمت آن نسبتا بالا بوده و نیاز به صرف هزینه بیشتری برای خرید داشته باشد. آیفون های تصویری سوزوکی در مدل های لمسی خود دارای تنوع بالایی بوده و بهترین گزینه برای افرادی است که از بودجه بیشتری را برای خرید این دستگاه در نظر گرفته اند.

  • آیفون تصویری تکنما

طراحی که شرکت تولید کننده این آیفون های تصویری در ظاهر این دستگاه ها به کار گرفت، بسیار متفاوت از سایر برندها بود و این موضوع سبب تولید بیشتر این محصول و ایجاد رقابت سایر شرکت ها با این برند شد. آیفون تصویری تکنما خدمات پس از فروش مناسبی را در ایران ارائه می دهد و از سیستم هفت سیمه برای نصب استفاده کرده است. قطعات به کار رفته در این آیفون از طول عمر بالایی برخوردار بوده و قابلیت کد دهی به آن نیز وجود دارد.

  • آیفون تصویری سیماران

سیماران یکی از شرکت های قدیمی تولید کننده آیفون تصویری در ایران است که از دهه 50 تا کنون محصولات با کیفیت همراه با نوآوری بالا را روانه بازار می نماید. انواع متنوعی از آیفون تصویری سیماران با ویژگی های متفاوت تولید می گردد که با توجه به بودجه مورد نظر می توان به انتخاب هر یک پرداخت. این آیفون در دو نوع ساده و همراه با کدینگ وجود دارد که در نوع اول از سوئیچر و در نوع دوم از دیکودر استفاده شده است.

در اینجا به معروفترین برندهای آیفون تصویری پرداخته شد. اما تنوع برند در آیفون های تصویری بسیار زیاد است و به موارد بسیار دیگری می توان اشاره کرد. آیفون تصویری تابا، آیفون تصویری الکتروپیک، آیفون تصویری کوکوم، آیفون تصویری آلدو و غیره از جمله برندهای دیگر موجود در بازار هستند که هر یک سری ها و مدل های مختلفی را تولید می نمایند.

از دیگر خدماتی که در شرکت رهاورد نیرو ارائه می شوند؛  می توان  نصب اعلام حریق  ،  نصب درب اتوماتیک شیشه ایو  نصب کرکره برقیرا نام برد که همگی در راستای هوشمند سازی ساختمان و افزایش رفاه و امینی آن هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه ها و شرایط این خدمات بر روی لینک آن ها کلیک کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *