نصب تلفن سانترال

نصب تلفن سانترال توسط نصاب های حرفه ای در رهاورد نیرو

نصب تلفن سانترال کمک می کند تا افراد یک سازمان بتوانند به راحتی با هم ارتباط تلفنی داخل سازمانی داشته باشند. این تلفن ها در حقیقت یک مرکز مخابراتی رایگان داخلی ایجاد می کنند.

سانترال های پاناسونیک در ایران بیشترین کاربرد را دارند و زمینه خدمات آنها نیز بسیار قوی تر از سایر شرکت ها می باشد. از این رو این شرکت رهاورد نیرو با معرفی سه مدل از سانترال های خود در کشور ما توانسته خدمات خوبی را در زمینه نصب تلفن سانترال با توجه به نیاز مشتربان ارائه دهد. تلفن های سانترال قابلیت های بسیار خوبی دارند که از جمله آنها ” ارتباط خوب و رایگان بین افراد سازمان، تقسیم خطوط شهری محدود بین تعداد زیادی از کاربران، قابلیت کنفرانس، قابلیت پخش پیغام منشی گویا و … ” را نام برد.

مراحل نصب تلفن سانترال

1

بازدید از مکان

نیاز است تا برای نصب درست و آماده سازی نقشه طبق استانداردهای سازمان نظام مهندسی، کارشناسان ما از محل شما برای نصب تلفن سانترال بازدید کنند.

2

خرید اجناس و پرداخت وجه

شیوه پرداخت هزینه پروژه به صورت درصدی می باشد ، 20 درصد از مبلغ پروژه ابتدای قرارداد ، 50 درصد در زمان آغاز پروژه و 30 درصد دیگر را با اتمام کار مشتری پرداخت خواهد کرد.

3

تعیین وقت انجام پروژه

شرکت رهاورد نیرو مهرگان با بکارگیری کادری مجرب از تکنسین های با تجربه در کمترین زمان ممکن پروژه های شما را انجام خواهد داد.

نظرات مشتریان

درخواست خدمات نصب تلفن سانترال

کاربرگرامی با تکمیل فرم میتوانید درخواست مشاوره و یا خدمات خود را ثبت نمایید ، کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

[gravityform id="9" title="true"]

چرا انتخاب رهاورد نیرو؟

1

گارانتی محصول

ارائه گارانتی و پشتیبانی نامحدود
2

کیفیت و قیمت

تضمین بهترین کیفیت و قیمت بازار
3

استفاده از برترین کارشناسان

استفاده از برترین کارشناسان و تجهیزات روز
4

خرید مستقیم

خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت
5

کوتاهترین زمان

انجام پروژه در کمترین زمان

برندهایی که توسط شرکت رهاورد نیرو استفاده شده و َپیش فاکتور به مشتری عرضه می شوند همگی دارای کیفیت و گارانتی معتبری هستند.

پیشنهاد ما تنها با توجه به نیاز شما است. زیرا در تلفن های سانترال میزان خط شهری و داخلی ها را مشتریان تعیین می کنند و با توجه به نیاز مشتری سانترال مورد نظر از طرف شرکت پیشنهاد و خدمات نصب تلفن سانترال برای شما انجام گرفته می شود.

بله با پس از نصب تلفن سانترال خود می توان با نصب دستگاه های TVM در کنار مراکز سانترال این قابلیت به آنها اضافه می شود.

بله با نصب تلفن سانترال این امکان به صورت کامل وجود دارد و علاوه بر ارتباط داخلی یک سازمان می توان ارتباط درون شبکه ای بین شعبات آن نیز برقرار نمود.

بله. تمامی اجناس عرضه شده و خدمات انجام شده توسط شرکت رهاورد نیرو 10 سال خدمات پس از فروش و نصب دارند.

محصولات رهاورد نیرو

دوربین مدار بسته

جدیدترین مطالب تلفن سانترال

نصب تلفن سانترال پاناسونیک و نکات مهم آن

در ادامه به بررسی تلفن های سانترال و نکات مهم نصب آن ها خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که نصب دزدگیر اماکن ، نصب دوربین مدار بسته ، نصب جک برقی  و نصب اعلام حریق از برترین و مهم ترین خدمات رهاورد نیرو هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این خدمات می توانید با کارشناسان ما در رهاورد نیرو تماس بگیرید یا بر روی لینک این خدمات کلیک نمایید.

وجود ارتباطات داخلی و خارجی در دفاتر مدرن اداری به منظور ارائه خدمات ضروری است. بدون وجود این ارتباطات مشکلات زیادی برای شرکت و سازمان مربوطه ایجاد شده و بسیاری از کارها به تعویق می افتد. استفاده از تلفن سانترال به این برقراری ارتباط در ادارات کمک می کند. در واقع تلفن سانترال مانند یک شبکه مخابراتی است که مجموعه خطوطی دارد و با استفاده از این خطوط نظم زیادی در بخش های مختلف اداره برقرار می گردد. این که تلفن سانترال چگونه کار می کند موضوعی است که در این مقاله به تفصیل به آن پرداخته شده است.

تلفن سانترال چگونه کار می کند

آشنایی با نصب تلفن سانترال

به تلفن های سانترال PBX نیز گفته می شود. PBX مخفف Private Branch Exchange است. سیستم تلفن سانترال PBX یک شبکه تلفن خصوصی است که از طیف وسیعی از ویژگی های مفید پشتیبانی می کند و خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه می دهد.  تلفن سانترال وظیفه دارد تا خطوط شهری را دریافت نموده و آنها را به داخلی های مورد نیاز تبدیل نماید. هر اداره یا سازمان از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر یک از این بخش ها نیاز به یک شماره تلفن دارند. استفاده از تعداد زیادی خطوط شهری در یک مجموعه امکان پذیر نیست و نیاز است تا با استفاده از تلفن سانترال این خطوط به داخلی های مختلف تبدیل شده و هر بخش دارای یک داخلی مشخص باشد.

تلفن سانترال علاوه بر ایجاد خطوط داخلی مختلف که در اختیار کارمندان قرار می دهد، ویژگی ها و امکانات متعددی را نیز به آنها ارائه می دهد که در نهایت منجر به مدیریت بهتر خطوط و تماس ها می گردد.

بررسی ویژگی های تلفن سانترال

اکثر افراد با بسیاری از ویژگی هایی که سیستم های تلفن سانترال ارائه می دهند آشنا هستند. از جمله این ویژگی ها و امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنظیمات ساعت کاری: تلفن های سانترال می توانند تماس های خارج از ساعت کاری را با توجه به کدهای از پیش تعیین شده به شماره تلفن های مختلف هدایت کنند. این ویژگی به دفاتر بزرگ و شعبه های مختلف این امکان را می دهد تا تماس های ورودی خارج از ساعت خود را به شعبه هایی که هنوز باز هستند انتقال دهند و یا تماس را به خط پشتیبانی 24 ساعته و 7 ساعته مشتریان هدایت کنند.
  • ایجاد صف های تماس گیرنده: هیچ کس دوست ندارد در هنگام تماس با یک شرکت در حالت انتظار بماند. اما این که زمان احتمالی در انتظار بودن خود را بدانید می تواند به صبوری شما برای پشت خط ماندن کمک نماید. سیستم های تلفن سانترال می توانند به تماس گیرندگان ورودی بگویند که چقدر منتظر می مانند تا یک اپراتور روی خط بماند و خدمات مشتریان را با مدیریت انتظار بهبود بخشند.
  • امکان برقراری تماس کنفرانسی: تماس های کنفرانسی در موفقیت هر سازمانی نقش اساسی دارند. سیستم های تلفن سانترال به کاربران امکان می دهد با سهولت تماس های کنفرانسی برقرار کرده و جلسات را ساده تر نموده و بهره وری دفتر را افزایش دهند.
  • هدایت پست صوتی به ایمیل: با یک سیستم تلفن سانترال که به اینترنت متصل است، کاربران می توانند سیستم را طوری تنظیم کنند که پست های صوتی ورودی را به صورت مستقیم به آدرس ایمیل کارمندان هدایت کند. این امر ارتباط بین چندین سیستم عامل را یکپارچه می کند و به کاربران کمک می کند تا سریعتر به پیام های مهم دسترسی پیدا کنند.
  • ضبط تماس: سیستم های تلفن سانترال ردیابی، ضبط و تجزیه و تحلیل تماس های تلفنی را برای مدیران شرکت بسیار آسان می کنند.

سیستم تلفن سانترال چگونه کار می کند؟

در گذشته، سیستم های تلفن سانترال یا PBX از کلیدهای پیچیده آنالوگ که توسط اپراتورهای تلفن کار می کردند، استفاده می کردند. سیستم های مدرن سانترال برای ارسال سیگنال های دیجیتالی به کاربران از سیستم های voice-over-IP یا VoIP  استفاده می کنند. فناوری VoIP برای دسترسی به پیشرفته ترین ویژگی هایی که سیستم های تلفن سانترال ارائه می دهند، مانند هدایت پست صوتی به ایمیل، بسیار کلیدی است.

هنگامی که سیستم سانترال یک تماس ورودی را به یک سیگنال دیجیتال تبدیل می کند، سیستم می تواند سیگنال را مانند سایر اطلاعات دیجیتالی مدیریت کند. به این ترتیب سیستم های سانترال دیجیتال راه حل های مناسبی را برای تبدیل و مسیریابی تماس های ورودی به هر دستگاهی به دست می آورند.

قلب یک سیستم تلفن سانترال یک رایانه تخصصی است که تعداد زیادی از مسیرهای ارتباطی را ارزیابی کرده و از پهنای باند استفاده بهینه می کند.

حفظ سیستم تلفن سانترال دیجیتال مستلزم سرمایه گذاری قابل توجه است. این تجهیزات بسیار گران قیمت بوده و فقط متخصصان آموزش دیده می توانند این سیستم ها را تعمیر، نگهداری یا به روز نمایند.

انواع مختلف سیستم PBX یا تلفن سانترال

سیستم های PBX در 4 نوع کلی وجود دارند که هر یک دارای ویژگی ها و امکانات مختلفی بوده و در موارد ویژه ای مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه کارکرد هر یک از این سیستم ها با یکدیگر متفاوت بوده و مکانیسم های مختلفی برای آنها وجود دارد:

سانترال سنتی (traditional central)

تلفن سانترال سنتی، خدمات تلفنی فیزیکی بسیار مهمی را برای کارمندان یک اداره ارائه می دهد. این سرویس تلفنی امکان برقراری تماس های ورودی و خروجی، به علاوه تماس بین کارکنان را فراهم می کند.

تلفن سانترال سنتی

مدیران شرکت ها باید هزینه های اولیه را برای خرید تجهیزات و همچنین متخصصان مخابرات بپردازند تا نصب این سیستم ها به صورت تخصصی انجام گیرد. علاوه بر آن برای نصب این نوع از تلفن های سانترال نیاز به یک اتاق تخصصی برای نگهداری وسایل و تجهیزات مربوطه است. شاید این دلیلی باشد که بسیاری از افراد و سازمان ها، دیگر از سانترال های سنتی استفاده نمی کنند.

سیستم تلفن سانترال IP

انقلاب اینترنتی، تلفن های سانترال را به سطح بسیار بالایی رساند و تغییرات جذابی را در آنها ایجاد کرد. سیستم های تلفن سانترال IP با اتصال شماره تلفن ها از طریق اینترنت به مشاغل انعطاف پذیری بیشتری می دهند و به طور بالقوه به کارمندان امکان می دهد تا از راه دور تماس بگیرند و همچنین ویژگی های اضافی مانند پیام رسانی و تماس های ویدئویی را ارائه دهند.

سیستم های سانترال IP از فرایندی به نام SIP trunking  (پروتکل شروع جلسه) استفاده می کنند. SIP یک لایه برنامه است که به کاربر امکان می دهد یک سرویس تلفن را در شبکه اداری خود اجرا کرده و سیستم های تلفن را از طریق اینترنت متصل نماید. نصب این سیستم های تلفن سانترال نیازمند هزینه زیادی بوده و تکنسین های حرفه ای برای مدیریت آنها نیز مورد نیاز است.

سانترال مجازی (Virtual PBX)

برخلاف تلفن های سانترال IP، یک تلفن سانترال مجازی یک سیستم تلفن کامل نیست. در واقع، این سیستم فقط بخشی از یک سیستم میزبانی شده است. این سیستم در اصل یک سرویس پاسخگویی و مسیریابی خودکار تماس است که برای رسیدگی به تماس های دریافتی مانند مراکز تماس طراحی شده است.

تلفن سانترال مجازی

تلفن سانترال میزبان (Hosted PBX)

تلفن سانترال میزبانی شده شبیه سانترال IP  است اما بسیاری از کارها را از صفحه شما خارج می کند. ارائه دهنده سانترال میزبان مواردی مانند نرم افزار و ویژگی هایی مانند کنفرانس و هدایت تماس را بر عهده خواهد داشت. برخلاف PBX مجازی، سانترال میزبان یک تلفن کامل با تجهیزات میزبانی شده خارج از سایت و فناوری IP که برای برقراری و دریافت تماس از طریق اینترنت استفاده می شود است.

طریقه نصب تلفن سانترال

بعد از این که پس از تحقیقات اولیه، تلفن سانترال مورد نظر خود خریداری شد، نیاز به نصب و راه اندازی آن خواهد بود. این کار نیاز به تخصص بالایی داشته و افرادی که دارای تجربه کافی در این زمینه نیستند قادر به انجام آن نخواهند بود. اولین گام در نصب تلفن سانترال این است که مکانی مناسب را برای آن پیدا کرده و تمهیدات لازم را فراهم نمایید. باکس سانترال را باید در مکانی نصب کرد که نیاز به کمترین میزان سیم کشی داشته باشد و به کارمندان بخش های مختلف نزدیک باشد.

پس از این که باکس سانترال در محل مورد نظر قرار داده شد و عملیات نصب نیز با موفقیت انجام شد نیاز به راه اندازی سیستم خواهد بود. دانش و اطلاعات بالایی برای راه اندازی سانترال مورد نیاز است و عدم اطلاعات کافی در این کار می تواند به خرابی سیستم منجر شده و هزینه های بالایی را به بار آورد. با استفاده از کابل های مخابراتی، خطوط شهری وارد سانترال شده و خطوط داخلی نیز باید از طریق سیم تلفن به بخش های مختلف تخصیص داده شوند.

در نهایت برنامه ریزی دستگاه باید صورت گیرد که این کار می تواند از طریق دستگاه تلفن سانترال و همچنین کامپیوتر انجام گردد. در بخش تنظیمات می توان ویژگی هایی مانند فعال سازی اپراتور گویا، تنظیم تاریخ و ساعت، راه اندازی کالر آیدی، اختصاص دادن داخلی ها به بخش ها و کارمندان مختلف، تعیین کردن زنگ خور داخلی و غیره را فعال یا غیر فعال نمود. برای نصب تلفن سانترال می توانید با شرکت رهاورد نیرو تماس بگیرید.

محل نصب تلفن سانترال

همواره توصیه می شود که محل نصب تلفن سانترال ،ساختمان در نزدیکی پست مخابراتی ساختمان باشد، تا فرآیند تقسیم تماس ها به خوبی و بدون وقفه صورت پذیرد.از طرفی محل دستگاه سانترال باید دور از کف زمین و ورود گرد و غبار باشد. توجه داشته باشید که فاصله یک تا دو متر تا پست مخابراتی فاصله ایده آلی برای نصب تلفن سانترال به حساب می آید.

تعیین نقشه مخابراتی در فرآیند نصب تلفن سانترال

نقشه مخابراتی در فرآیند نصب سانترال چیست؟ نقشه مخابراتی نوعی نقشه است که در آن مسیرهای خطوط تلفن مشخص شده و شماره خط همراه با رنگ بندی کابل ها نشان داده شده است. یکی از وظایف مدیران تعیین زنگ خورها و سطح دسترسی هر کاربر در این مرحله است. تا در نهایت به مرحله سیم بندی داخلی ها و آرایش پست ها و کدهای برنامه ریزی نصب سانترال برسیم که مرحله ای کاملاً تخصصی و اجرایی است.

تجهیزات جانبی در نصب تلفن سانترال

تلفن سانترال دارای تجهیزات جانبی مهمی می باشند که اهمیت آن ها را دو چندان کرده است. به طور مثال دستگاه ضبط مکالمات، باتری پشتیبان، موزیک پشت خط و… همگی تجهیزاتی هستند که باید به طور جداگانه و دقیق نصب و راه اندازی شود. تست صحت عملکرد آن ها بر عهده نصاب تلفن سانترال می‌باشد.

نصب انواع سانترال های پاناسونیک

نصب تلفن سانترال کم ظرفیت

این نوع از سانترال همانطور که از نامش پیداست دارای ورودی و خروجی های کم برای سازمان های کوچک می باشد حداکثر ورودی خط شهری در این سانترال ها ۸ عدد و حداکثر خروجی یا داخلی در آن ها ۲۴ عدد می باشد و در مدل های TA ، TES و TEM ساخته و عرضه شده اند.

نصب تلفن سانترال پر ظرفیت

سانترال های پر ظرفیت ساخته شده اند تا نیازهای سازمان های بزرگ را برطرف کنند میزان داخلی ها و خطوط شهری در این سانترال ها قابل تعیین است و در مدل های مختلف TDA و TDE ساخته می شوند در این سانترال ها امکان ایجاد ارتباط ویپ نیز وجود دارد.

نصب تلفن سانترال NS

نسل نسبتا جدید از سانترال ها که قابلیت ارتباط شبکه ای را نیز دارا هستند سانترال های NS اند که برنامه های کاربردی به صورت نرم افزاری بر روی آنها وجود دارد تا با تکنولوژی روز دنیا همگام سازی بهتری صورت گیرد.

تجهیزات مختلف در فرآیند نصب تلفن سانترال

کارتهای افزایش خط شهری و داخلی در نصب تلفن سانترال چگونه است

با توجه به نیاز هر سازمان تعداد خطوط شهری و تعداد داخلی های مورد نیاز در تلفن های سانترال قابل تنظیم است مثلا در نصب سانترال های کم ظرفیت کمترین ظرفیت ۳ خط شهری و ۸ خط داخلی می باشد که با نصب کارت می توان این تعداد را به ۶ شهری و ۱۶ داخلی و یا حتی بیشتر با نصب دو کارت به ۸ شهری و ۲۴ داخلی افزایش داد.

باتری پشتیبان تلفن سانترال

یکی از مهمترین وسایل جانبی در نصب تلفن سانترال باتری پشتیبان می باشد. برای اینکه سانترال ها در زمان قطعی برق کار کنند از باطری های پشتیبان یا UPS بر روی آنها استفاده می شود.

کارتهای آپشنال تلفن سانترال

از امکانات جانبی در فرآیند نصب تلفن سانترال این کارتها در حقیقت امکانات خاصی را برای مراکز سانترال فراهم می کنند که از جمله آنها می توان به کارتهای دیزا برای اپراتور های گویا و یا ID Caller برای ثبت شماره روی مراکز سانترال اشاره نمود

نصب تلفن سانترال در شرکت

در نصب سانترال ها بهتر است تا از تلفن های مخصوص همان شرکت استفاده شود زیرا همخوانی و کاربرد بسیار بهتری را ارائه می دهند تلفن های سانترال به انواع هیبرید، آنالوگ و دیجیتال دسته بندی می شوند که هر کدام از آنها بر روی مرکز سانترال مخصوص خود کاربرد دارند.

کابل های تلفن سانترال

در فرآیند نصب تلفن سانترال از کابل های مختلف مخابراتی استفاده می شود که معمول ترین کابل برای ارتباط بین دو داخلی کابل ۲ زوج مخابراتی است.

اطلاعات تکمیلی در مورد نصب تلفن سانترال

تا ایجا به مهم ترین عواملی که در انتخاب و نصب تلفن سانترال به شیوه ای اصولی کمک می کنند؛ پرداختیم. اما در ادامه برخی اطلاعاتی که دانستن آن ها به درک بیشتر شما از فرایند نصب تلفن سانترال کمک می کنند، آورده ایم.

پاناسونیک شرکتی بود که با پیشگام شدن در معرفی انواع تلفن  سانترال گام جدیدی در بازاریابی و پاسخگویی شرکت ها و سازمان های بزرگ برداشت. امروزه بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی با استفاده از سیستم تلفن های سانترال مدیریت پاسخگویی به مطالبات مشتریان را بر عهده گرفته اند. شایان توجه است که پیوند انواع تلفن های سانترال با شبکه های مهمی چون CRM به مدیریت بهتر مطالبات مشتریان سازمانی کمک به سزایی کرده است.در این مقاله به معرفی انواع تلفن سانترال و نحوه نصب تلفن سانترال می پردازیم.

مزیت استفاده و نصب تلفن سانترال

استفاده از سیستم سانترال مزیت های قابل توجهی برای کسب و کارها ایجاد می کند. چراکه مهم ترین زمان تأثیرگذار بودن، زمان آغاز آشنایی مشتری با خدمات یک شرکت یا سازمان به حساب می آید. زمانی که مشتری یا متقاضی خدمات با شرکتی تماس حاصل می کند، نحوه ی برقراری ارتباط او با کارشناس مربوط تأثیر کاملاً مستقیمی بر ذهنیت مشتری از خدمات خواهد گذاشت.

لذا راه اندازی انواع تلفن های سانترال برای سازمان های مختلف تنها یک نیاز مبتنی بر فناوری روز دنیا نیست، بلکه یک نیاز روانی برای ارتباط بهتر با مشتریان یک سازمان محسوب می گردد.

عملکرد انواع تلفن سانترال

عملکرد انواع تلفن های سانترال بر اساس نیاز سازمان تعیین می گردد. به طور کلی تماس با چند خط خارجی و ارتباط آن ها با اپراتورهای داخلی شرکت، مهم ترین استفاده از انواع تلفن سانترال می باشد. اما این تنها امتیاز عملکردی در سیستم سانترال نیست. سیستم های سانترال به نوعی هوشمند رفتار کرده و بر اساس امکانات سخت افزاری که برای آن ها دیده شده است، قادر به اجرایی کردن برنامه های مدیریتی است.

به طور مثال شرکت خدماتی را در نظر بگیرید که در ساعات کاری با تعداد مشخصی کارشناس آماده پاسخگویی است. قاعدتاً پاسخ به این مشتریان در ساعات مختلف با پیغام های متفاوتی همراه خواهد شد. بنابراین باید پیغام انتظار مشتری را بر اساس زمان تماس تعیین نمود. تا بر این اساس شرکت نوع پیغام خود را تنظیم کرده و آن را در هر ساعت از شبانه روز مختص به زمان خودش پخش نماید.

انواع تلفن سانترال

مدیریت بهتر بر خطوط داخلی با تلفن سانترال

با انواع تلفن های سانترال مدیریت شرکت قادر است که بر خطوط داخلی نیز مدیریت بهتری را اعمال نماید. به طور مثال می تواند صفر یا دو صفر را بر روی کارشناسان و کارمندان خود ببندد. تا از این طریق با شیطنت یک کارمند هزینه تلفن های خارجی غیر مربوط با فعالیت سازمان بر شرکت تحمیل نشود.

یا آنکه تنها امکان برقراری با تلفن های ثبات مقدور شود. این ها تماماً امکاناتی است که از طریق نصب تلفن سانترال برای مدیریت بهتر، قابلیت اجرا پیدا کرده است یا آنکه با در نظر گرفتن شرایط سخت افزاری به تلفن سانترال محدودیت زمانی مکالمه داد تا بعد از زمان مشخصی تلفن فرد قطع شود و هزینه های اضافی بر دست سازمان نماند.

با تلفن سانترال می توان خطوط شهری را نیز کنترل کرد

پاسخ به این سؤال مهم، اصلی ترین مزیت تلفن های سانترال محسوب می گردد. فرضاً با گرفتن 4 خط خارجی و با داشتن 16 خط داخلی می توانید کلیه تماس های ورودی به سامان خود را مدیریت نمایید. تلفن های سانترال این امکان را می دهد که مشتری با تماس با یکی از خط های شرکت به اپراتور مربوطه وصل شود. اگر اپراتوری مشغول پاسخگویی باشد، به طور هوشمند سیستم سانترال مشتری را به خط آزاد وصل می کند.خوشبختانه این روند برای کلیه ساعات شبانه روز قابل برنامه ریزی است.

انواع تلفن سانترال پاناسونیک

همان‌طور که گفتیم شرکت پاناسونیک پیشگام در ارائه خدمات تلفن های شبکه ای سانترال در جهان است. این شرکت با ارائه چند مدل تلفن سانترال جایگاه ممتازی در سرویس دهی پیدا نموده است.

معرفی مختصر مدل های 308، 616،824 سانترال پاناسونیک

این مدل تلفن سانترال پاناسونیک به صورت پیش فرض دارای 3 خط شهری و 8 خط داخلی است. تقاضای بالا برای این مدل ها به قابلیت خطوط آن ها باز می گردد. اما از دیگر مزایای این دسته ویژگی های ممتاز سخت افزاری است. مزیت مهم دیگر کیفیت بالای صدا در این سیستم ها است که برای جذب مشتریان بسیار حائز اهمیت می باشد. همچنین می توان این مدل سانترال را به تلفن گویا مجهز نمود. سایر مزایای مدل های نامبرده شامل امکان نصب باتری به صورت مستقیم به تلفن های سانترال بدون استفاده از یو اس بی و امکان نصب کارت کالر آی دی بر روی تلفن های سانترال است.

مزایایی که در مجموع بر معایب آن ها رجحان پیدا کرده است. با این حال عده ای به دلیل عدم امکان ضبط مکالمات در مدل های تلفن های سانترال نامبرده، سازگار نبودنشان با سیستم های CRM، لینک نشدن با سانترال های دیگر و عدم پشتیبانی از خطوط سیپ ترانک از مدل های 308، 616،824 سانترال پاناسونیک چندان استقبال نمی کنند. معایبی که به نوعی برای برخی از کسب و کارها معایب مهمی محسوب می گردند.

معرفی مدل های جدید تر تلفن های سانترال پاناسونیک NS500 , HTS32

در انواع جدیدتر تلفن های سانترال پاناسونیک برخی از معایب را برطرف شده است. به طور مثال در مدل NS500 محدودیت ضبط مکالمات برداشته شده است و امکان نصب کالر آی دی، در باز کن، سیپ ترانک و باتری مستقیم فراهم آمده است. ولی همچنان می بایست برخی از این امکانات اضافه شده به صورت لایسنس خریداری گردد، مسئله ای که در مقابل نسل تلفن های ویپ به درستی مطرح شده و عیب اصلی مدل 32HTS سانترال پاناسونیک محسوب می گردد.

به طور کلی در دنیای امروز بهره‌مندی از هر تکنولوژی جدیدی موجب تمایز یک سازمان از سایر سازمان ها خواهدشد، استفاده از انواع تلفن سانترال نیز از این موضوع مستثنی نمی باشد. بنابراین توصیه ما شناخت بیشتر تلفن های سانترال و نحوه راه اندازی آن در شرکت هاست که شرکت رهاورد نیرو با پشتوانه نیروی انسانی متخصص پیشرو در این عرصه بوده و یقین داشته باشید که این شناخت به طور قطع موجب ایجاد تمایز و مزیت رقابتی برای شما خواهد شد.

شرکت رهاورد نیرو پیشرو در ارائه خدمات نصب درب اتوماتیک شیشه ای ، نصب کرکره برقی ، نصب آیفون تصویری و هوشمند سازی ساختمان  می باشد. شما کاربران گرامی می توانید برای اطلاع از شرایط و روند نصب این دستگاه ها و تعرفه / هزینه نصب شان با کارشناسان ما در رهاورد نیرو تماس بگیرید یا بر روی لینک این خدمات کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *