نصب جک برقی پارکینگی

راه اندازی و نصب جک برقی پارکینگی توسط کادری مجرب

سیستم parking jack  یکی از مهم ترین تجهیزات ایمنی و هوشمندسازی ساختمان به شمار می رود. بطور کلی می توان گفت این روزها با مدرنیزه شدن سبک زندگی و ورود ماشین آلات خانگی و صنعتی به جامعه، استفاده از ابزارهایی که در زمان و انرژی انسان صرفه جویی کند و نیز زمینه راحتی برای انجام کارهای روزانه را ایجاد کند، مانند جک برقی پارکینگ ، احساس می شود. پس از نصب جک برقی پارکینگی ، همانطوری که از نام آن مشخص است این سیستم، با انرژی برق کار می کند. اینگونه که شما با فشردن یک دکمه ریموت، به سادگی می توانید درب هایی با وزن و اندازه کم یا زیاد را کاملا ایمن باز و بسته کنید و در آب و هوا و شرایط سخت، زمان و انرژی شما برای باز و بسته کردن درب پارکینگ مصرف نشود.

مراحل نصب جک برقی پارکینگی

1

بازدید از مکان

نیاز است تا برای نصب درست و آماده سازی نقشه طبق استانداردهای سازمان نظام مهندسی، کارشناسان ما از محل شما برای نصب جک برقی بازدید کنند.

2

خرید اجناس و پرداخت وجه

شیوه پرداخت هزینه پروژه به صورت درصدی می باشد ، 20 درصد از مبلغ پروژه ابتدای قرارداد ، 50 درصد در زمان آغاز پروژه و 30 درصد دیگر را با اتمام کار مشتری پرداخت خواهد کرد.

3

تعیین وقت انجام پروژه

شرکت رهاورد نیرو مهرگان با بکارگیری کادری مجرب از تکنسین های با تجربه در کمترین زمان ممکن پروژه های شما را انجام خواهد داد.

درخواست خدمات نصب جک برقی پارکینگی

کاربرگرامی با تکمیل فرم میتوانید درخواست مشاوره و یا خدمات خود را ثبت نمایید ، کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

چرا انتخاب رهاورد نیرو؟

1

گارانتی محصول

ارائه گارانتی و پشتیبانی نامحدود
2

کیفیت و قیمت

تضمین بهترین کیفیت و قیمت بازار
3

استفاده از برترین کارشناسان

استفاده از برترین کارشناسان و تجهیزات روز
4

خرید مستقیم

خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت
5

کوتاهترین زمان

انجام پروژه در کمترین زمان

برندهایی که توسط شرکت رهاورد نیرو استفاده شده و َپیش فاکتور به مشتری عرضه می شوند همگی دارای کیفیت و گارانتی معتبری هستند.

خیر به هیچ عنوان این جکها تنها با کلیدهای مخصوص قابل خلاص شدن هستند و برای بالا بردن امنیت می توان بر روی دربها در هنگام نصب جک پارکینگی از قفل برقی نیز استفاده نمود که بصورت کامل با سیستم جک برقی هماهنگ هستند.

شاید در مکان های مختلف دیده باشید که جک ها با صدای زیاد کار می کنند یا در هنگام بسته شدن به خوبی درب ها را روی هم چفت نمی کنند و یا در مدت های کوتاهی نیاز به برنامه ریزی مجدد پیدا می کنند دلایل عمده تمامی این مشکلات غیر استاندارد بودن نصب جک های برقی و مخالف بودن با اصول کارخانه تولید کننده می باشد.

این شرکت برای تمامی خدمات خود از جمله خدمات نصب جک بازویی پارکینگ ، گارانتی معتبر ارائه می دهد و با استفاده از اجناس با کیفیت و تکنسین های مجرب به هیچ عنوان دقدقه ای برای مشتریان خود باقی نمی گذارد و ما به این اصل که آینده شرکت به رضایتمندی مشتریان بستگی دارد پایبند هستیم.

بله. تمامی اجناس عرضه شده و خدمات انجام شده توسط شرکت رهاورد نیرو 10 سال خدمات پس از فروش و نصب دارند.

محصولات رهاورد نیرو

دوربین مدار بسته

در حال حاضر خیلی از ساختمان ها، مجتمع ها و …  که پیشتر ساختمان خود را ساخته اند هم اکنون اقدام به نصب جک برقی می کنند . این جک یکی از مهمترین و حساس ترین اقداماتی است که با دقت بسیاری باید صورت گیرد تا محل نصب و کابل کشی جک درب پارکینگ بطور دقیق انجام شود.

درب های اتوماتیک در انواع مختلفی جهت تامین امنیت و همچنین رفاه افراد طراحی شده اند. درب های اتوماتیک را در سه دسته کلی الکترومکانیک، درب های مکانیکی هیدرولیک و درب های مکانیکی پنوماتیکی طبقه بندی می کنند. درب های برقی در انواع مختلف ، درب تاشو، درب کشویی، درب ضد سرقت و … وجود دارند. این دستگاه یکی از انواع درب های اتوماتیک می باشد که از محبوبیت زیادی برخوردار است و خود در انواع مختلفی تولید می شود.

parking jack را برای درب هایی پارکینگ ها، مغازه ها و ساختمان های تجاری بزرگ به کار می برند. در ادامه به بررسی تخصصی جک برقی پرداخته شده است.

قیمت نصب جک برقی چقدر است؟

قیمت نصب جک برقی در شرکت رهاورد نیرو طبق هزینه ای که اتحادیه مشخص کرده می باشد . شما برای اطلاع دقیق از قیمت با مشاوران ما تماس حاصل نمایید تا شما را بطور کامل راهنمایی کنند. 

چرا باید برای نصب جک برقی پارکینگی با رهاورد نیرو تماس بگیریم؟

رهاورد نیرو یکی از بهترین و معتبرترین مراکز برای نصب جک درب پارکینگ است . این شرکت دارای بهترین و حرفه ای ترین نصابان برای نصب می باشد که پس از گرفتن مشاوره رایگان با مشاوران رهاورد نیرو شما متوجه حرفه ای بودن تیم رهاورد نیرو خواهید شد.

بررسی نصب جک برقی پارکینگی

نصب جک برقی پارکینگ با توجه به نیاز متنوع مصرف کنندگان تولید و به بازار کشور عرضه شده است. بسیاری از انواع parking jack با قابلیت های منحصر به فردی طراحی شده اند. از نسل اولیه این دستگاه که آن ها را به parking jack الکترومکانیکی (” Electromechanical jacks “) می شناسیم، در نظر بگیرید تا parking jack مدرن فعلی که جک های برقی هیدرولیکی هستند، همگی parking jack پارکینگی با قابلیت های جدید روز به روز توسعه پیدا می کنند. توسعه ای که منجر به معرفی انواع جدیدتر parking jack پارکینگ شده است.

شرکت رهاورد نیرو ارائه دهنده خدمات نصب دوربین مدار بسته ، نصب دزدگیر اماکن و نصب تلفن سانترال  و نصب اعلام حریق می باشد. برای مشاوره با ما تماس حاصل فرمایید.

برای نصب در مرحله اول به گارانتی محصول توجه کنید و سپس برای نصب از نصاب ماهر کمک بگیرید زیرا قرینه دراوردن parking jack پارکینگی کار دشواری است و توجه داشته باشید parking jack مانند بازویی عمل می کند که با استفاده از چشمی هایی که در آن قرار داده شده است نسبت به محرک هایی که در نزدیکی آن قرار دارند واکنش نشان داده و باز و بسته می شوند.

این  jack دارای اجزایی می باشند که هر یک از این اجزا وظیفه ای خاص را بر عهده دارند. این اجزا شامل تکیه گاه های ابتدایی و انتهایی، چشمی مادون قرمز، مدار فرمان، جک، پیچ آلن، قفل خلاص کن، محورهای پیچ ها و ریموت ها می باشد.

انواع جک برقی پارکینگ : نصب جک برقی پارکینگ

نکات مهم راه اندازی جک برقی پارکینگ

در ادامه به مهم ترین نکاتی که هنگام خرید و یا نصب و راه اندازی این نوع jack باید به آن ها توجه کنید می پردازیم.

روش نصب جک برقی پارکینگ

نتیجه گیری

به طور کلی نصب جک برقی پارکینگی با پیشرفت تکنولوژی پیچیده تر و مدرن تر می شوند ولی قدرت جابجایی parking jack می تواند درب قلعه ها را نیز جابجا نماید. بنابراین با این سرعت توسعه و پیشرفت باز هم باید در انتظار مدل های جدید parking jack بود.

در کل برای انتخاب و خرید یک parking jack کامل یا به اصطلاح غربی ها یک گیت، نیازمند اطلاعات کاملی از محل نصب هستید. توصیه رهاورد نیرو مشاوره با افراد خبره برای خرید تجهیزات مورد نیاز نصب جک برقی  و نصب درب اتوماتیک شیشه ای است.

ضمناً توجه داشته باشید که با توجه به هوشمند سازی ساختمان اتصال مرکز کنترل به نرم افزارهای کنترل از راه دور و سیستم های هشدار حریق از مهم ترین ملزومات درب های برقی در آینده می باشد.

سایر خدمات شرکت رهاورد نیرو عبارت اند از : ” نصب کرکره برقی ، نصب آیفون تصویری و  … ” . برای کسب اطلاعات در مورد هر یک از این خدمات می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان نیز بهره ببرید و یا بر روی لینک های بالا کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *