نصب کرکره برقی

نصب کرکره برقی در تهران با بالاترین کیفیت

تکنسین های خبره در زمینه برق و جوشکاری جهت نصب کرکره‌ برقی شما در شرکت رهاورد نیرو تهران مشغول به کار هستند تا پروژه های انجام شده با بالاترین سطح کیفیت تحویل داده شوند.

با مدرنیزه شدن انواع سیستم ها و وسایل مورد استفاده ما، آسایش و راحتی بیشتری فراهم شده است و انسان ها به دنبال هرچه بیشتر شدن این رفاه هستند. اگر به دنبال ایجاد راحتی و امنیت بیشتر در مغازه یا پارکینگ ساختمان خود هستید، کرکره برقی ابزاری مناسب محسوب می شود که این روزها هم بسیار متداول شده است. نصب کرکره برقی می تواند موجب آسودگی خیال شما شده و در انتقال حس امنیت به شما موثر باشد.

مراحل نصب کرکره برقی

1

بازدید از مکان

نیاز است تا برای نصب درست و آماده سازی نقشه طبق استانداردهای سازمان نظام مهندسی، کارشناسان ما از محل شما برای نصب کرکره برقی بازدید کنند.

2

خرید اجناس و پرداخت وجه

شیوه پرداخت هزینه پروژه به صورت درصدی می باشد ، 20 درصد از مبلغ پروژه ابتدای قرارداد ، 50 درصد در زمان آغاز پروژه و 30 درصد دیگر را با اتمام کار مشتری پرداخت خواهد کرد.

3

تعیین وقت انجام پروژه

شرکت رهاورد نیرو مهرگان با بکارگیری کادری مجرب از تکنسین های با تجربه در کمترین زمان ممکن پروژه های شما را انجام خواهد داد.

درخواست خدمات نصب کرکره برقی

کاربرگرامی با تکمیل فرم میتوانید درخواست مشاوره و یا خدمات خود را ثبت نمایید ، کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

چرا انتخاب رهاورد نیرو؟

1

گارانتی محصول

ارائه گارانتی و پشتیبانی نامحدود
2

کیفیت و قیمت

تضمین بهترین کیفیت و قیمت بازار
3

استفاده از برترین کارشناسان

استفاده از برترین کارشناسان و تجهیزات روز
4

خرید مستقیم

خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت
5

کوتاهترین زمان

انجام پروژه در کمترین زمان

بله. تمامی موتورهای کرکره های برقی دارای قسمتی مخصوص برای بالا و پایین کردن دست کرکره هستند. علاوه بر این، می توانید با نصب کرکره های ups دار در زمان قطعی برق با استفاده از ریموت به راحتی کرکره را بالا و پایین کنید.

بله آلیاژ ساخت این کرکره ها بسیار مستحکم است و با نصب قفل برقی و سایر تجهیزاتی که به بالا بردن امنیت کرکره کمک می کند می توان این امنیت را چند برابر نمود.

کرکره های برقی مختلف ، کاربرد مخصوص به خود را دارند. اگر تعداد دفعات باز و بست درب شما زیاد است؛ موتور ساید مناسب است و اگر فضای اشغالی توسط موتور برای شما مهم است؛ از موتور توبلار که جای کمتری را می گیرد، استفاده کنید البته در متراژهای بالای 20 متر مربع پیشنهاد می شود حتما از موتور ساید در نصب کرکره برقی استفاده شود.

این شرکت برای تمامی خدمات خود گارانتی معتبر ارائه می دهد و با استفاده از اجناس با کیفیت و تکنسین های مجرب به هیچ عنوان دغدغه ای برای مشتریان خود باقی نمی گذارد و ما به این اصل که آینده شرکت به رضایتمندی مشتریان بستگی دارد، پایبند هستیم.
بله. تمامی اجناس عرضه شده و خدمات انجام شده توسط شرکت رهاورد نیرو 10 سال خدمات پس از فروش و نصب دارند.

محصولات رهاورد نیرو

دوربین مدار بسته

شرکت رهاورد نیرو واقع در شهر تهران سال هاست که در زمینه نصب کرکره برقی برای ساختمان های گوناگون و به طوری کلی هوشمند سازی ساختمان فعالیت می کند. برای کسب اطلاعات لازم در مورد سایر خدمات ما در رهاورد نیرو از جمله نصب دوربین مدار بسته ، نصب دزدگیر اماکن و نصب تلفن سانترال با متخصصان ما در تماس باشید.

هزینه نصب کرکره برقی چقدر است؟

کرکره های برقی در انواع متنوعی وجود دارند که بسته به نوع انتخابی هزینه خرید آنها متفاوت است. اما نصب کرکره برقی نیاز به مهارت و دانش ویژه این کار داشته و معمولا خود خریدار قادر به نصب آن نخواهد بود. عوامل متعددی در قیمت نصب کرکره برقی دخیل هستند که به آنها اشاره می کنیم:

  • متراژ فضای مورد نظر در تعیین هزینه نصب کرکره برقی
  • نوع کرکره
  • نوع موتور به کار رفته در کرکره
  • نوع تیغه ها

مهارت نصاب کرکره برقی نیز بر هزینه نصب آن تاثیر زیادی دارد. ممکن است برخی از نصاب های کرکره برقی غیر حرفه ای با دریافت مبلغی کمتر، نصب خوبی را برای شما انجام ندهند و در نتیجه درب در کوتاه مدت دچار مشکلاتی گشته و نیاز به تعمیر پیدا کند. بنابراین باید به دنبال نصابی بود که با دریافت هزینه ای متعادل، نصب را به صورت استاندارد و اصولی انجام دهد.

نصب کرکره برقی به صورت متری محاسبه می شود. برای اطلاع از قیمت دقیق نصب کرکره برقی می توانید با کارشناسان رهاورد نیرو تماس بگیرید و از مشاوره های لازم نیز برخوردار گردید.

چطور می توان با نصاب کرکره برقی رهاورد نیرو ارتباط برقرار کرد؟

برای ارتباط گرفتن با نصاب کرکره برقی و یا مشاوره جهت نصب کرکره برقی شما باید با مشاوران رهاورد نیرو تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت نصاب کرکره را از شرکت برای خدمات نصب برای شما اعزام کنند  همچنین می توانید از چت آنلاین که در پایین صفحه مشاهده می کنید استفاده نمایید .

آیا محل نصب کرکره در هزینه تاثیر دارد؟

محل نصب کرکره برقی بر روی هزینه آن تاثیری نخواهد داشت. ممکن است برخی کرکره ها نیاز به قرار گرفتن در شرایط سخت تری برای نصب داشته باشند، اما نصاب های کرکره برقی رهاورد نیرو بابت این شرایط هزینه اضافه ای دریافت نمی کنند.

آیا برای بازدید از مکان نصب هزینه ای باید پرداخت شود؟

کارشناسان رهاورد نیرو پس از ارائه مشاوره های لازم به شما جهت نصب کرکره برقی، از محل بازدید نموده تا متراژ مورد نیاز برای خرید کرکره را به مشتری پیشنهاد می دهند. همچنین پس از بازدید از محل، نوع کرکره مناسب نیز به مشتری گفته شده و هزینه احتمالی نیز بیان می گردد. خوشبختانه این کارشناسان  برای بازدید از محل هزینه ای را از مشتری دریافت نخواهند کرد و این کار به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.

نصب کرکره برقی چقدر زمان می برد؟

پس از این که بازدید از محل انجام شد و بررسی های لازم به عمل آمد، نوع تیغه و موتور مورد نظر برای کرکره برقی انتخاب شده و در نهایت عملیات نصب آغاز می گردد. با توجه به مهارت فنی و تجربه بالایی که کارشناسان و تکنسین های این مجموعه دارند فرآیند نصب کرکره برقی در نصف روز انجام خواهد شد.

خصوصیات کرکره برقی

یکی از بهترین نوع درب هایی که می توان برای افزایش امنیت و راحتی در مکان هایی مانند ورودی پارکینگ ها و یا اماکن تجاری به کار برد، کرکره های برقی هستند. اگر در مرکز شهر نگاهی به مغازه های مختلف بیندازید احتمالا با حجم زیادی از این نوع کرکره ها مواجه خواهید شد. اما دلیل این استقبال بی نظیر از کرکره برقی چیست؟ خصوصیات مختلفی که کرکره های برقی دارند باعث شده تا افراد در مکان های مختلف تمایل به استفاده از آنها داشته باشند.

استحکام بالای کرکره های برقی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و همچنین استحکام در مقابل ضربه آنها را به یکی از بهترین نوع درب برای فضاهای خارجی تبدیل کرده است. پوشش آلومینیومی این درب ها باعث شده تا کاملا ضد زنگ بوده و در برابر آب و باران آسیب نبینند.

از دیگر خصوصیات کرکره های برقی می توان به عایق بودن در برابر صدا و نور اشاره کرد که می تواند یک حریم خصوصی عالی را برای افراد داخل ساختمان ایجاد نماید. هر ابعاد و اندازه ای که شما مد نظر داشته باشید را می توان در کرکره های برقی سفارش داد و حتی رنگ بندی های متنوعی نیز برای آن وجود دارد که به زیباتر شدن چهره شهر کمک می کند.

اما یکی از ویژگی های مهمی که در کرکره های برقی وجود دارد و باعث استقبال بی نظیر آن شده است، نصب و استفاده راحت آنهاست و ساختار منحصر به فرد آنها با وجود ریل های آهنی و پیچ های ثابت و همچنین سیستم قفل پیشرفته ای که دارند از ورود سارق به درون ساختمان از طریق کرکره برقی جلوگیری می نماید.

فواید کرکره برقی نسبت به سایر کرکره های موجود

کرکره های مختلفی در بازار وجود دارد که با توجه به بررسی های انجام شده و در نظر گرفتن ویژگی های کرکره برقی، این نوع از کرکره ها نسبت به انواع دیگر ترجیح داده می شوند. کرکره های برقی به دلیل سرعت بالایی که در باز و بسته شدن دارند می توانند موجب صرفه جویی در زمان شده و هوشمند بودن آنها نیز یک ویژگی مثبت است که باعث استقبال از آنها گشته است.

آمارها نشان می دهد که با توجه به عایق بودن این نوع از کرکره ها، میزان انتقال سرما و گرما به داخل ساختمان بسیار اندک بوده و بنابراین صرفه جویی در مصرف انرژی نیز از دیگر فوایدی است که کرکره های برقی نسبت به سایر کرکره ها دارند.

کاربردی بودن کرکره های برقی در اماکن مختلف مسکونی، تجاری، صنعتی و … باعث شده تا این نوع از درب ها به عنوان یک کالای ارزشمند برای ساختمان های مختلف محسوب گردند.

مزایای نصب کرکره برقی نسبت به کرکره های قدیمی

کرکره های قدیمی فاقد موتور بوده و در نتیجه تمام عملیات رول شدن تیغه ها و بالا و پایین رفتن آنها به صورت دستی انجام می شد. سر و صدایی که کرکره های دستی قدیمی ایجاد می کردند بسیار زیاد بود و در کرکره های برقی جدید این میزان از آلودگی صوتی تقریبا به صفر رسیده است.

قفل های به کار رفته در کرکره های قدیمی از امنیت کافی برخوردار نبودند و سارقین معمولا با استفاده از ابزارهایی مانند آهنبر قادر به شکستن این قفل ها و ورود به ساختمان بودند. سیستم قفلی که در کرکره های برقی به کار رفته است بسیار پیشرفته بوده و امنیت را به بالاترین حد ممکن خود می رساند.

راحتی در استفاده را نیز می توان از مزایای نصب کرکره برقی نسبت به نوع قدیمی آنها دانست که تنها با استفاده از یک ریموت و در زمانی کوتاه می توان آنها را باز یا بسته کرد.

وظیفه نصاب کرکره برقی چیست؟

نصاب کرکره برقی باید نصب کرکره برقی را بطور حرفه ای انجام دهد اما قبل از نصب کرکره باید اندازه عرض تیغه های کرکره برقی را مشخص کند تا مشتری آنها را تهیه کند . نصاب کرکره برقی باید بطور اصولی و دقیق مسلط به کار فنی باشد.

بهترین برندهای کرکره برقی موجود در بازار

با صحبت از بهترین برند کرکره برقی مواردی مانند کیفیت موتور، کیفیت تیغه ها و سایر قطعات در ذهن می آید. شرکت های مختلفی وجود دارند که به تولید این محصولات می پردازند و همگی تلاش می کنند تا کیفیت ساخت را به بهترین شکل ممکن رعایت نموده و قطعاتی خوش ساخت با طول عمر بالا را وارد بازار نمایند.

در بازار ایران برندهای مختلف ایتالیایی و فرانسوی از بهترین مارک های کرکره برقی موجود هستند. Somfy برندی فرانسوی است که کرکره برقی متنوع و با کیفیتی تولید می کند. Genius، LIFE، PROTECO ، BFT و Faac محصولاتی ایتالیایی و بلانکو نیز اسپانیایی مونتاژ چین است که انواع قطعات کرکره برقی را تولید می کنند. بهترین برند تیغه های کرکره برقی نیز شامل تیغه های آنادر و آکرول هستند.

نصب انواع کرکره برقی

  • کرکره برقی سکشنال
  •  کرکره برقی پلی کربنات
  • کره های برقی آلمینیومی

کدام نوع کرکره برقی را انتخاب کنیم؟

نصب کرکره های برقی به دو صورت مختلف انجام می گردد که انتخاب این دو گزینه بسته به نظر کارشناس پس از بازدید از مکان نصب دارد.

کرکره برقی داخلی 

کرکره های برقی داخلی در مواقعی که قصد بازسازی پنجره های قدیمی را دارید بسیار کاربرد دارد. این نوع از کرکره ها را در قسمت بالایی پنجره نصب می نمایند و معمولا ساختمان های جدید از این طرح از کرکره ها استقبال می کنند. سایزهای مختلفی برای کرکره های داخلی وجود دارد که بسته به اندازه پنجره و درب می توان سایز مورد نظر خود را انتخاب کرد.

کرکره برقی توکار

اگر زیبایی کار برای شما اهمیت بیشتری دارد توصیه می شود از کرکره های برقی توکار استفاده نمایید. در این نوع از کرکره ها موتور را در قسمت داخلی قرار داده و امکان مشاهده آن از بیرون وجود نخواهد داشت. ساختمان هایی که قرار است نوسازی شوند می توانند این نوع از کرکره ها را برای درب و پنجره های خود به کار ببرند. البته در بسیاری از ساختمان های نوساز نیز از کرکره برقی توکار استفاده می شود.

تعمیر و نگهداری درب های کرکره برقی

کرکره های برقی شامل اجزای مختلفی هستند که ممکن است پس از مدتی کار کردن، دچار مشکل شوند. البته امکان تعمیر این قطعات توسط تعمیرکاران متخصص کرکره برقی وجود دارد.اما به منظور جلوگیری از بروز خرابی های مختلف در این نوع از کرکره ها نیاز به نگهداری و سرویس های دوره ای آنها است. خدمات سرویس کردن و نگهداری کرکره برقی در شرکت رهاورد نیرو انجام می شود و در این سرویس ها، موتورها، ریل ها و تیغه ها از نظر عملکرد مورد بررسی قرار گرفته و روغن کاری می شوند.

عوامل موثر بر قیمت نصب کرکره برقی

انتخاب نوع موتور و انتخاب تیغه کرکره برقی بر قیمت نصب کرکره برقی تاثیرگذارند.

 بررسی کرکره اتوماتیک از نظر سرعت، امنیت ، ظاهر کار

سرعت امنیتظاهر
هدایت کرکره برقی با استفاده از ریموتتیغه های غیر قابل نفوذوجود تیغه های رنگی
عدم نیاز به فشار و نیروی دستمقاومت در برابر فشار و ضربهمقاوم در برابر آب
سرعت بالا با استفاده از موتورهای با کیفیتحرکت کردن تنها توسط موتور 

اگر سوال دیگری در مورد روند نصب کرکره برقی دارید می توانید در ساعات کاری با رهاورد نیرو تماس بگیرید. لازم به ذکر است که ما در رهاورد نیرو خدماتی از قبیل نصب جک برقی ، نصب اعلام حریق ، نصب درب اتوماتیک شیشه ای و نصب آیفون تصویری را نیز در نهایت کیفیت و دقت و سرعت انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *