مقالات سیستم نظارتی

معرفی 8 برند پرفروش سیستم نظارتی در ایران

بهترین و پر فروش ترین برندهای دوربین های مدار بسته

امروزه سیستم های امنیتی به یکی از پرکاربردترین وسیله‌ها برای ایجاد امنیت تبدیل شده اند و با خرید دوربین مداربسته و نصب آنها در مکان‌های عمومی و خصوصی امنیت محافظت و نگهداری از این مکان‌ها افزایش پیدا میکند به همین منظور شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید انواع سیستم های امنیتی با قابلیت‌های متفاوت کرده اند و مهمترین سوالی که برای خریداران پیش می‌آید این است که کدام یک از این برندها بهترین سیستم های نظارتی را تولید می‌کنند؟

همانطور که گفتیم این محصولها انواع مختلفی داشته و کارایی‌های متفاوتی دارند و مهمتر از همه این است که شما باید بدانید چه ویژگی‌هایی مورد نظرتان است؟ و کدام یک از برندها در دراین زمینه بهتر هستند؟ در این مقاله با هم به بررسی برندهای موجود در بازار پرداخته و ویژگیهای هر یک از آن‌ها و برتری‌های آنها برای نصب دوربین مداربسته نسبت به یکدیگر را بررسی می‌کنیم.

نصب سیستم نظارتی

معرفی پرفروش ترین برند سیستم نظارتی

  •  هایک ویژن
  •  های لوک
  •  داهوا
  •  یونی ویو (uniview)
  •  سامسونگ
  •  سونی
  •  پاناسونیک
  •  رهاورد نیرو

1- هایک ویژن

هایک ویژن یک شرکت چینی است که از سال 2001 میلادی فعالیت خود را در زمینه ساخت سیستم های امنیتی شروع کرده است. هایک ویژن همواره تلاش می‌کند که با استفاده از خلاقیت و نوآوری دستگاه های باکیفیتی تولید کند که مورد توجه مشتریان واقع شود.

محصولات شرکت هایک ویژن در بیش از 100 کشور به فروش می‌رسد و در ایران هم یکی از برندهای پر فروش سیستم های نظارتی به شمار می‌رود. هایک ویژن محصولاتی نظیر سیستم های امنیتی آنالوگ و دیجیتال، دستگاه‌های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره سازهای تحت شبکه و غیره تولید می‌کند.این شرکت همواره یک قدم جلوتر از تکنولوژی روز دنیا است و در میان برندهای تولید کننده سیستم های امنیتی حرف اول را می‌زند.

نمایندگی هایک ویژن در ایران هایک لوک نام دارد.در ایران، از سیستم های هایک ویژن در تعدادی از خطوط مترو تهران، فرودگاه بین المللی امام خمینی، فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند، فروشگاه ‌های زنجیره ای اتکا، هتل‌های پارسیان اوین در صفاییه و تعدادی از بانک‌ها نظیر بانک مسکن، بانک تجارت، بانک قوامین و بانک توسعه مورد استفاده قرار گرفته اند.

2- های لوک

برند‌های لوک هم یکی از برندهای جدید و پرقدرت در زمینه تولید سیستم های امنیتی می‌باشد که در ایران هم یکی از برندهای مشهور و پر طرفدار است. محصولات این کمپانی در سال 2018 توسط شرکت هایک ویژن معرفی شدند.سیستم های امنیتی های لوک هم به اندازه‌ هایک ویژن باکیفیت و پرقدرت هستند. این دستگاه ها در دو سری آنالوگ و آی پی تولید می‌شوند.

این سیستم ها نسبت به قابلیت‌هایی که دارند قیمت بسیار مناسبی دارند. محصولات هایک ویژن امکان مشاهده تصاویر بر روی گوشی یا تبلت را فراهم می‌کنند و از هوش مصنوعی و قابلیت شمارش افراد برخوردارند.شرکت هایک ویژن برند های لوک را تأسیس کرد تا دستگاهای آن با سیستم های میان رده و رو به پایین رقابت کنند و محصولات میان رده خود را با قیمتی مناسب وارد بازار جهانی کند.

در واقع می‌توان گفت که های لوک برند اقتصادی شرکت هایک ویژن است که این شرکت برای گسترش محصولات خود در بازار جهانی آن را مطرح کرده است.سیستم های امنیتی های لوک از طریق شرکت درسا وارد ایران می‌شدند اما امروزه شرکت پارس وظیفه واردات و پخش این دستگاه ها را بر عهده گرفته است. فروشگاه های لوک در تهران یکی از نمایندگی‌های فروش محصولات این دو شرکت در ایران است که امکان خرید و فروش محصولات این دو شرکت را برای خریداران فراهم کرده است.

3- داهوا

داهوا برند یک شرکت چینی است که در سال 2001 فعالیت خود را شروع کرده است. تیم داهوا در سال 2008 توانست اولین سیستم ضبط کننده تصاویر دیجیتال را با 8 کانال بسازد و ارائه کند.امروزه 35 شرکت مختلف در سراسر دنیا به عنوان زیر مجموعه شرکت داهوا فعالیت می‌کنند. کیفیت و ویژگی‌های تمام و کمال دستگاه های نظارتی داهوا باعث شد تا این سیستم ها به سرعت در بازار جهانی گسترش یابند و نظر مشتریان را به خود جلب کنند.

امکان مشاهده تصاویر از راه دور و سیگنال تصویری پر قدرت از دیگر ویژگی‌های سیستم های امنیتی داهوا است.یکی از قابلیت‌های خاص محصول های داهوا کیفیت تصویر برداری 4K است. تنها عیبی که این شرکت دارد این است که قیمت دوربین مداربسته داهوا کمی بیشتر از ارزش واقعی محصول هستند.

شما عزیزان می‌توانید برای خرید سیستم امنیتی در مدل‌ها و برندهای گوناگون از جمله داهوا ، به صفحه فروشگاه رهاورد نیرو مراجعه فرمایید یا بر روی لینک داده شده کلیک کنید. خرید دزدگیر اماکن نیز می‌تواند گزینه مناسبی در کنار دستگاه امنیتی باشد که میزان امنیت محل مورد نظر شما را افزایش می‌دهد.

سیستم نظارتی داهوا

4- یونی ویو (uniview)

برند یونی ویو در سال 2011 شروع به کار کرد و به مرور زمان به یکی از برترین تولیدکنندگان دستگاه های امنیتی در سراسر جهان تبدیل شد.این شرکت در ساخت دستگاه های IP پیشگام است و اولین شرکتی است که این نوع محصول ها را تولید و روانه بازار کرد.این برند بعد از هایک ویژن و داهوا سومین شرکت برتر چینی است.

یونی ویو در تولید سیستم های IP قدرت خاصی دارد و دارای سیستم‌های نظارتی IP storage, Decoder, Encoder, NVR, Client و برنامه‌‌ها و نرم افزارهای مختلف است.سیستم های این شرکت در بازار انگلستان گسترش زیادی پیدا کرده اند و در سال‌های اخیر یونی ویو بیشترین فروش را در انگلستان داشته است.

یونی ویو دستگاه هایی تولید می‌کند که از جستجوی هوشمند، تکنولوژی فشرده سازی، پشتیبانی از PoE + و Starlight برخوردار هستند و باعث شده اند که این شرکت جزو پر فروش ترین و برترین شرکت‌های تولید کننده سیستم های نظارتی باشد. این شرکت دستگاه های توربو اچ دی تولید نمی‌کند و تولید این محصولات را به رقبای خود واگذار کرده است.

5- سامسونگ

یکی از برند‌های محبوب در کشور ایران برند سامسونگ بوده و علاوه بر محصولات دیگری که تولید می‌کند شروع به تولید سیستم های امنیتی کرده است این برند سال ۲۰۱۴ توسط هنوها خریداری شد تا بتواند دستگاه های امنیتی خود را روانه بازار کند. کیفیت بالای سیستم امنیتی سامسونگ و قدرت منحصر به فرد دید در شب باعث شده تا این برند یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای سیستم های امنیتی در ایران شود ناگفته نماند که از معایب این دستگاه ها می‌توان به کمیاب و محدود بودن آنها اشاره کرد.

6- سونی

یکی از پرقدرت ترین تولیدکنندگان سیستم امنیتی برند سونی است این برند به علت کیفیت بالای تصاویر و قدرت منحصر به فرد لنز محصولهایش به عنوان یکی از محبوب ترین برندهای سیستم امنیتی شناخته می‌شود کیفیت و قدرت این لنزها به گونه ای است که لنزهایی که شرکت سونی بدون نام وارد بازار می‌کند بسیار با کیفیت تر از لنزهای با نام بازار هستند و از افت کیفیت و تغییر بسیار کمتری برخوردار هستند.

 7- پاناسونیک

یکی دیگر از برند‌های پر فروش در ایران پاناسونیک است که در زمینه تولید دستگاه امنیتی و سیستم‌های نظارتی و امنیتی هم فعالیت می‌کند. این دستگاه ها می‌توانند تصاویر را با کیفیت 4K ضبط کنند. معایب این دستگاه ها این است که نسبت به سیستم های هم رده خود قیمت بالایی دارند و پهنای باند آن‌ها نسبت به دستگاه‌های سایر برندها کمتر است.

8- برند اکسیس

یکی از برندهای مطرح دنیا برند اکسیس است که برای اولین بار دستگاه امنیتی تحت شبکه را روانه‌ی بازار کرد نقاط قوت این سیستم ها عبارتند از: دید در شب قدرتمند و کد گذاری پیشرفته. ناگفته نماند از معایبی که این محصولها دارند عدم قابلیت ضبط صدا است و برای این منظور باید یک میکروفون جداگانه در نظر بگیرید و به علاوه پهنای باند محدودی نیز دارند.

9- برند رهاورد نیرو

سیستم نظارتی رهاورد نیرو یک سیستم نظارتی ایرانی با بهترین قیمت و کیفیت است که این روزها در بازار با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است . دلیل استقبال از این سیستم نظارتی کیفیت تصویر فوق العاده و گارانتی و ضمانت نامه این محصول است.

رهاوردنیرو یکی از مجموعه‌های پیشرو در زمینه نصب دزدگیر اماکن و نصب اعلام حریق می‌باشد، شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و صحبت با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه در “معرفی 8 برند پرفروش سیستم نظارتی در ایران

  1. سینا گفت:

    تشکر از مقاله خوبتون..قیمت دوربین های مداربسته به همراه راه اندازی و نصب حدودا چقدر است؟ ممنون

    1. miri گفت:

      سلام .لطفا با شماره شرکت تماس بگیرید تا کامل راهنماییتون کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *